سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

 

خبرگزاری فارس: نبرد شمال شرق با جنوب غرب/ خوزستانی‌ها به دنبال اعاده حیثیت 

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، تیم استقلال اهواز پس از کسب نتایج ضعیف در سه هفته ابتدایی لیگ دسته اول، در اندیشه خلق یک شگفتی به سر می‌برد تا در مشهد تیم پرمهره پدیده شاندیز را متوقف کند.

این تیم که در این فصل داوود مهابادی را بر روی نیمکت خود می‌بیند، در اندیشه بازگشت به روزهای پرفروغ خود در لیگ برتر فوتبال کشور است.

آبی‌های کهنه‌کار شهر اهواز، مدت‌هاست که در فکر بازگرداندن اعتبار از دست رفته خود و همچنین کشاندن هواداران خود به ورزشگاه تختی اهواز هستند.

تیم‌های استقلال اهواز و پدیده شاندیز از هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، روز جمعه 19 مهرماه و از ساعت 14:15 دقیقه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف هم خواهند رفت.

نفت مسجد سلیمان نیز دیگر تیم خوزستانی است که با به دست آوردن چهار امتیاز از سه بازی خود، امید بیشتری به آینده دارد تا در ادامه با اندوختن بر امتیازات خود، راهی را که در سه سال گذشته موفق به عبور از آن نشده است را به سرانجام برساند.

نفت مسجد سلیمان که در فصل گذشته با اندک اختلافی موفق به صعود به مرحله پلی‌آف لیگ برتر نشد، قصد دارد در این فصل جبران مافات کرده و با آغازی طوفانی قدرت خود را به رخ حریفان بکشد.

نفت مسجد سلیمان، در این فصل همچون دو فصل پیش داریوش یزدی را در رأس کادر فنی خود می‌بیند و برای هواداران این تیم عدم کسب نتیجه در این فصل دیگر قابل قبول نیست.

نفتی‌ها نیز روز جمعه در مسجد سلیمان میزبان تیم راهیان کرمانشاه خواهند بود تا با به دست آوردن این سه امتیاز خانگی، وضعیت به مراتب بهتری نسبت به هم استانی‌های خود پیدا کند.

اما در آبادان، شهری که نامش با فوتبال پیوند خورده است و هواداران دو‌آتشه صنعت نفت چند صباحی است با ناامیدی مسائل تیم خود را دنبال می‌کنند.

صنعت نفت، با وجود انجام اردوهای متعدد و آغاز تمرین پیش فصل طولانی و خریدهای کلانی که انجام داده است، نتوانسته انتظارات را برآورده کند.

این تیم به خاطر نتایج ضعیفی که در هفته‌های ابتدایی لیگ دسته اول به دست آورده تا حدودی خشم هواداران خود را بابت نتایج کسب شده برانگیخته و برای خروج از این بحران نیاز مبرم به این سه امتیاز دارد.

طلایی‌پوشان آبادان از هفته چهارم در آبادان روز جمعه و از ساعت 15:45 دقیقه میزبان تیم سیاه جامگان مشهد خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، از هفته چهارم لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، صنعت نفت در آبادان میزبان سیاه‌جامگان خواهد بود و استقلال اهواز در مشهد مهمان تیم پدیده شاندیز است، همچنین نفت مسجد سلیمان در این شهر میزبان تیم راهیان کرمانشاه خواهد بود. 

فارس از هفته چهارم لیگ دسته اول گزارش می‌دهد
نبرد شمال شرق با جنوب غرب/ خوزستانی‌ها به دنبال اعاده حیثیت 

در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور، دو نماینده فوتبال خوزستان با تیم‌های مشهدی به رقابت خواهند پرداخت و نفتی‌های مسجد سلیمان در این شهر میزبان راهیان کرمانشاه خواهند بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد