سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

در جلسه صبح امروز هیئت دولت ، با پیشنهاد عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عبدالحسین مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شد / با آمدن مقتدایی، سید جعفر حجازی با استانداری خوزستان پس از حدود 6 سال و 4 ماه تصدی این سمت با مدیریت ارشد استان خداحافظی می کند. انتقال آب کارون، اختلاس 3000 میلیاردی، رکود و تعطیلی بسیاری ازشرکت های صنعتی استان، احداث سد گتوند، مهاجرت بسیاری از نخبگان و مدیران توانمند خوزستانی و ... تعدادی از اتفاقاتی است که در دوره استانداری حجازی در استان خوزستان رخ داد
خوزنیوز: هیئت دولت با پیشنهاد وزیر کشور عبدالحسین مقتدایی را به عنوان استاندار خوزستان منصوب کرد.

به گزارش خوزنیوز،در جلسه صبح امروز هیئت دولت ، با پیشنهاد عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور عبدالحسین مقتدایی به عنوان استاندار خوزستان انتخاب شد .

 «عبدالحسین مقتدایی» از چهره های معتدل و اجرایی اصلاح طلب، در دولت های هفتم و هشتم استاندار استان های خوزستان و هرمزگان بوده است. وی از مقبولیت خوبی در زمان تصدی استانداری‌ این دو استان جنوبی برخوردار بوده است.

مقتدایی همچنین در دوره های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم آبادان را بر عهده داشته است. مقتدایی در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره و مشاور شرکت ملی حفاری فعالیت می‌کند.

با آمدن مقتدایی، سید جعفر حجازی با استانداری خوزستان پس از حدود 6 سال و 4 ماه تصدی این سمت با مدیریت ارشد استان خداحافظی می کند.

انتقال آب کارون، اختلاس 3000 میلیاردی، رکود و تعطیلی بسیاری ازشرکت های صنعتی استان، احداث سد گتوند و شور شدن آب کارون، مهاجرت بسیاری از نخبگان و مدیران توانمند خوزستانی و ... تعدادی از اتفاقاتی است که در دوره استانداری حجازی در استان خوزستان رخ داد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد