سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از دزفول

 

در رای گیری نهایی از بین آقایان فولادنژاد ، دوائی فر، رشیدی و همایون نسب ، غلامرضا فولادنژاد با کسب اکثریت آراء به عنوان سرپرست شهرداری دزفول انتخاب و منصوب گردید / امام جمعه دزفول:این تصمیم فوری فرصت را از بنده برای ارائه ملاک و معیار در خطبه ها گرفت / فرماندار دزفول: خواهشاً شهردارها را ابقاء کنید / در دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول “محمدعلی دوایی فر” با ۱۲ رای موافق و یک رای مخالف به کار خود در شهرداری ادامه خواهد داد
خلاصه یک ماجرا

روز سه شنبه ۱۲شهریور ۹۲ اولین جلسه رسمی شورای چهارم دزفول برگزار شد. در این جلسه، ایرج نادبی زاده به عنوان نماینده شورای شهر دزفول در شورای شهرستان انتخاب گردید. در ادامه نیز یک رای گیری برای ابقاء شهردار و یا انتخاب سرپرست انجام گرفت که گزینه انتخاب سرپرست از سوی اعضای شورا رای آورد.

به گزارش رهیاب، در رای گیری نهایی از بین آقایان فولادنژاد، دوائی فر، رشیدی و همایون نسب، غلامرضا فولادنژاد با کسب اکثریت آراء به عنوان سرپرست شهرداری دزفول انتخاب و منصوب گردید.


امام جمعه دزفول: این تصمیم فوری فرصت را از بنده برای ارائه ملاک و معیار در خطبه ها گرفت

رئیس شورای فرهنگ عمومی دزفول اعلام نظر شورای منتخب این شهر در نخستین جلسه کاری خود در روز چهارشنبه در خصوص انتخاب شهردار را اندکی با عجله و با شتاب عنوان کرد و افزود: این تصمیم فوری فرصت را از بنده برای ارائه ملاک و معیار در خطبه ها و حتی تبریک به شروع کار دوستان گرفت.

رییس شورای فرهنگ عمومی دزفول افزود:برگزاری این نشست به معنی دخالت در کار شورا و تغییر نظر اعضا نبوده بلکه تنها یک خواهش برای بازنگری و انجام شور مجدد جهت احترام به افکار عمومی و رفع برخی سوء تفاهم ها است.

فرماندار دزفول: خواهشاً شهردارها را ابقاء کنید

طی جلسه علنی که با حضور فرماندار در صحن شورا صورت گرفت احسانی نیا اظهار داشت:در مراسم تحلیف گفتیم بدلیل اینکه برای اعتبارات و پروژه های عمرانی ابلاغ شده باید موافقت نامه بسته شود و به خاطر اینکه شهرهای شهرستان دزفول متضرر نشوند خواهشاً شهردارها را ابقاء کنید.

وی گفت:با توجه به اینکه گزینه اصلی اعضای شورا آقای دوایی بوده است.اما بر اثر تفسیر اشتباه از این بخشنامه، اینگونه برداشت می کنند که اول باید سرپرست انتخاب کنند و سپس شهردار را انتخاب کنند. و آن صحبت ما در مراسم تحلیف در مورد ابقاء شهردارها، برای شوراهایی بود که گزینه ای برای شهرداری ندارند و گفتیم شهردار ابقاء تا گزینه های پیشنهادی بررسی شوند .

تجمع اعتراضی

صبح شنبه تجمعی اعتراضی همزمان با برگزاری جلسه شورای شهر دزفول برگزار شد  در این تجمع شرکت کنندگان در حالیکه دست نوشته ای با مضمون ˈ با برکناری شهردار دزفول ما را از رای خود پشیمان و قطار توسعه دزفول را متوقف می کنیدˈ در دست داشتند نسبت به عملکرد شورای چهارم شهر دزفول انتقاد کردند.

نتیجه

عصر شنبه در دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر دزفول موضوع انتخاب شهردار دزفول با حضور فرماندار و اصحاب رسانه برگزار شد.

پس از استماع نظرات برخی از اعضا، جهت ادامه کار آقای دوائی فر به عنوان شهردار دزفول رای گیری به عمل آمد که در پایان "محمدعلی دوایی فر” با ۱۲ رای موافق و یک رای مخالف به کار خود در شهرداری ادامه خواهد داد.

طبق صورتجلسه ای که به امضاء کلیه اعضاء شورا و فرماندار ویژه دزفول رسید، دوایی فر به مدت سه ماه  شهردار دزفول باقی خواهد ماند تا در این مدت وضعیت شهردار بررسی شده و در صورت نداشتن گزینه ای بهتر از وی در این سمت، وی در سمت شهرداری دزفول ابقا خواهد شود.

قضاوت با شما!!!! 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد