سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه

 

سرهنگ«اسماعیل صفری» فرمانده انتظامی شهرستان «ایذه» استان خوزستان از انهدام باند حرفه‌یی موادفروشان و سارقان زورگیر موسوم به «کرکس‌های خیابانی»خبر داد.

به گزارش اعتماد، سرهنگ «اسماعیل صفری» همچنین اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های متعدد شهروندان به پلیس 110 مبنی برفعالیت گسترده یک باند یازده نفره موسوم به «کرکس‌های خیابانی» که با اقدامات بزهکارانه‌یی از قبیل فروش مواد مخدر، سرقت، زورگیری و... موجب ناامنی و عدم آسایش چندین محله از این شهرستان شده بودند، موضوع انهدام این باند و دستگیری عوامل مرتبط به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: به دنبال اقدامات مشترک اطلاعاتی و غیر محسوس عوامل انتظامی کلانتری 11 و پلیس‌های تخصصی شهرستان، سرانجام مخفیگاه تمامی اعضای باند شناسایی و در سه عملیات که منجر به درگیری و استفاده از قمه علیه ماموران شده بود، کلیه عوامل باند دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

سرهنگ صفری تصریح کرد: از مخفیگاه این افراد مقادیر زیادی از انواع مخدر‌های صنعتی، چندین قبضه سلاح سرد شامل قمه، چاقو و چندین رشته زنجیر و... به همراه چهار دستگاه موتوسیکلت سرقتی کشف شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد