سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

تیم نفت مسجد سلیمان نایب قهرمان کاراته کشور شد 

مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین ماتسو شیما در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور با قهرمانی تیم میزبان خاتمه یافت.

خبرگزاری فارس: تیم نفت مسجد سلیمان نایب قهرمان کاراته کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مسابقات قهرمانی کاراته کشور سبک کیوکوشین ماتسو شیما در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشور در روزهای 14و 15 شهریور به میزبانی استان فارس و در شهر شیراز برگزار شد.تیم نفت مسجدسلیمان پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات استانی جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کرده بود در رده سنی نونهالان و نوجوانان با کسب 9 مدال شامل دو طلا، سه نقره و چهار برنز پس از تیم میزبان در سکوی دوم قرار گرفت.نماینده استان خوزستان با وجود شایستگی نتوانست در رده سنی جوانان به مقام‌های قهرمانی دست یابد.در این مسابقات 780 کاراته‌کا از سراسر کشور حضور داشتند که سهم تیم نفت از این میان 42 کاراته‌کا بود.تیم کاراته مردان نفت مسجدسلیمان از جمله تیم‌های مطرح و قدرتمند استان خوزستان است که با بهره مندی از دانش مربی مطرح خود شیهان بهرام آذرپیکان توانسته طی سالیان اخیر عناوین ارزشمندی را در سطح استان و کشور کسب کند. 

 

 

با پایان رقابت جودوکاران
اندیمشک قهرمان جودوی نوجوانان خوزستان شد 

تیم اندیمشک قهرمان مسابقات جودوی نوجوانان خوزستان شد.

 

 

اسامی اعضای تیم خوزستان در مسابقات لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور 

اسامی اعضای تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان نماینده این استان در مرحله سوم مسابقات لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور اعلام شد.

خبرگزاری فارس: اسامی اعضای تیم خوزستان در مسابقات لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان برای شرکت در مرحله سوم لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور امشب عازم تهران می‌شود.

این مسابقات به میزبانی تهران انجام خواهد شد که تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان با 18 ورزشکار به سرپرستی جمال فتاحی و مربی‌گری چاسب سلیمانی در این رقابت‌ها حضور می‌یابد.

این رقابت‌ها در 16 ماده برگزار می‌شود که تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان در 13 ماده شرکت خواهد کرد و ورزشکارانش به رقابت می‌پردازند.

در دوی 100 متر امیر پیاهو و صادق نیسی، در دوی 400 متر سعید پویا و در دوی 1 هزار و 500 متر علی عالمی و قاسم فریسات برای تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان در رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور مسابقه خواهند داد.

در دوی 5 هزار متر محمدجواد صیادی و پژمان کرزه‌ای، در دوی 400 متر با مانع احمدرضا خنفری و رضا بوعذار و در ماده پیاده روی حمیدرضا زوراوند و کاوه توکلی با ورزشکاران سراسر کشور در در رقابت‌های لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور مسابقه می‌دهند.

در ماده 10گانه حسین فلاح و محمدکوه کن، در پرش سه گام سینا لطفی و در پرش طول نیز محمد قائد‌زاده در مسابقات لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور شرکت خواهند کرد.

در ماده پرتاب دیسک بهنام شیری، در پرتاب نیزه امید تاجی و مهدی علیزاده و در ماده پرش با نیزه محمد بنی آدم و محمد بیاتی برای تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان مسابقه خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، تیم دو و میدانی مقاومت خوزستان در پایان مرحله اول مسابقات لیگ بر‌تر دو و میدانی کشور، با کسب دو مدال طلا، دو مدال نقره و دو مدال برنز در جایگاه سوم ایستاد و در مرحله دوم نیز رده چهارم را به دست آورد که در مجموع امتیازات بعد از تیم‌های پیکان و نفت تهران در رده سوم این رقابت‌ها جای دارد. 

 

 

لیگ والیبال خوزستان در آستانه فتح توسط نفتی‌ها
مسابقات والیبال باشگاه‌های خوزستان با صدرنشینی مسجدسلیمان خاتمه یافت

در گروه اول والیبال باشگاه‌های استان خوزستان تیم نفت مسجدسلیمان با شکست همه تیم‌های گروه خود با اقتدار عنوان صدرنشینی دور اول را کسب کرد.

خبرگزاری فارس: مسابقات والیبال باشگاه‌های خوزستان با صدرنشینی مسجدسلیمان خاتمه یافت 

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، مسابقات والیبال باشگاه‌های استان خوزستان در تاریخ 13 تا 15 شهریور به مدت سه روز به میزبانی تیم نفت مسجدسلیمان برگزار شد.

در این مسابقات تیم نفت با تیم‌های رامهرمز، شاهین شوشتر، لالب باغملک، میداود هم گروه بود توانست با کسب چهار پیروزی و 12 امتیاز صدر نشین گروه خود شود.

پس از نفت مسجدسلیمان، تیم شاهین شوشتر با کسب 9 امتیاز در رده دوم جدول گروه یک قرار گرفت.

مسابقات والیبال باشگاه‌های استان خوزستان با حضور 17 تیم در پنج گروه پیگیری می‌شود که تیم‌های اول و دوم هر گروه به دور پایانی راه می‌یابند.

دور پایانی این مسابقات با اعلام نظر هیئت والیبال استان خوزستان برگزار می‌شود. 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، رقابت‌های جودو  قهرمانی نوجوانان خوزستان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.در این مسابقات که با حضور هشت تیم از شهرهای مختلف برگزار شد 63 جودوکار با یکدیگر به رقابت پرداختند.در پایان نیز اندیمشک بر سکوی قهرمانی قرار گرفت.همچنین تیم‌های جودو شوشتر و اهواز در رده‌های دوم و سوم این رقابت‌ها جای گرفتند.رقابت‌های جودو قهرمانی خوزستان با حضور تیم‌های اهواز، اندیمشک، شوشتر، بندرامام، آبادان، خرمشهر، مسجدسلیمان، هفتکل برگزار شد. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد