سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

 

100هزار لیتر سوخت قاچاق قبل از خروج از کشور در خوزستان توقیف شد 

اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یکصد هزار لیتر سوخت قاچاق(گازوییل) قبل از خروج از کشور در نوار ساحلی آبادان و ماهشهر خبر داد.

سرهنگ ˈعبدالله نظرپورˈ روز پنج شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این چند محموله سوخت قاچاق که در لنج ها و مخازن برزنتی شناور جاسازی شده بود قبل از خروج از کشور و انتقال به بازار فراورده های نفتی خلیج فارس توسط ماموران دریابانی استان توقیف و ضبط شد.

وی گفت: ماموران پایگاههای دریابانی ماهشهر و آبادان محموله های سوخت قاچاق را پس از انتقال به سواحل ، به نماینده شرکت پخش فراورده های نفتی تحویل دادند.

فرمانده مرزبانی خوزستان ، سودجویی و اختلاف بهای فراورده های سوختی داخل با بازارهای جهانی را علت ظهور قاچاق سوخت در استان عنوان کرد و گفت: مرزبانی استان با پدیده مخرب قاچاق با همه اشکال آن برخورد قانونی کرده و می کند.

در دو سال اخیر با افزایش نرخ ارز و ثابت بودن قیمت فراورده های نفتی در کشور ، روند قاچاق سوخت از مرزهای آبی خوزستان رو به افزایش بوده است.

در سال جاری حدود یک میلیون و 500 هزار لیتر سوخت (گازوییل) قاچاق قبل از خروج ، در سواحل و مرزهای دریایی استان خوزستان کشف و ضبط شده است.

استان خوزستان حدود بیش از 300کیلومتر مرز دریایی و آبی دارد.ک/3

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد