سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

سرمربی تیم فولاد خوزستان:
صدرنشینی جدول بار سنگینی بر دوش ما نهاده است

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت:‌ بازیکنان ما برای حفظ صدرنشینی بار سنگینی به دوش می‌کشند و این موضوع کار ما را دشوارتر کرده است.

خبرگزاری فارس: صدرنشینی جدول بار سنگینی بر دوش ما نهاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حسین فرکی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی فولاد خوزستان و ذوب‌آهن اصفهان اظهار کرد:‌ ذوب‌آهن آمده بود که ابتدا گل نخورد و سپس بر روی ضد حمله موفق به گل‌زنی شود اما بازیکنان ما به خوبی در مقابل آنها ظاهر شدند.

وی بیان کرد: کسب 3 امتیاز بازی و تداوم صدرنشینی را به تمام هواداران فولادی تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان افزود: ذوب‌آهن تیم پرتجربه‌ای بوده و سابقه بسیاری در لیگ ایران دارد لذا برای ما قابل پیش‌بینی بود که بازی دشواری در پیش خواهیم داشت.

فرکی ادامه داد: برای ما مهم بود که در 15 دقیقه اول بازی گلی دریافت نکنیم و به این مهم دست یافتیم و توانستیم نیمه اول را با پیروزی به رختکن برویم.

وی افزود: در نیمه اول بازی برتر از حریف بودیم اما در نیمه دوم حریف عملکرد بهتری داشت و بیشتر از ما توپ و میدان را در اختیار داشت.

سرمربی تیم فولاد خوزستان اظهار کرد:‌ خط دفاع ما زیر فشار به خوبی مقاومت کرد و در اکثر مواقع بازی کم اشتباه ظاهر شد.

فرکی افزود:‌ در نیمه دوم بازی و به خصوص در دقایق پایانی با توجه به تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم موقعیت‌های خوبی بر روی دروازه حریف خلق کنیم.

وی افزود: در مجموع موقعیت‌های صد درصد گل ما نسبت به ذوب‌آهن بیشتر بود اما متأسفانه از روی کم دقتی نتوانستیم به خوبی از این فرصت‌ها استفاده کنیم.

فرکی با بیان اینکه بازی خانگی و بیرون از خانه دیگر برای ما فرقی ندارد، گفت: با توجه به اینکه صدرنشین جدول هستیم هر تیمی که برابر ما قرار می‌گیرد دوست دارد فولاد صدرنشین را شکست دهد و به نوعی به خود ببالد لذا ما باید تمرکز داشته و به دور از هرگونه حاشیه بازی‌های خود را ادامه دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه بازیکنان ذخیره تیم ما قابلیت بازی در تیم اصلی را دارند، افزود: بازیکنان ذخیره ما همگی در حد بازیکنان اصلی بوده لذا در این بازی دوست داشتیم به بازیکنان نیمکت‌نشین خود فرصت بازی دهیم.

 

 

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان:
فولاد شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان گفت:‌ فولاد در چند سال اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و در این سطح شایسته قهرمانی در لیگ را دارد.

خبرگزاری فارس: فولاد شایسته قهرمانی در لیگ برتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، لوکا بوناچیچ پس از دیدار دو تیم فولاد خوزستان و ذوب‌‌آهن اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این 3 امتیاز و نتیجه یک بر صفر را به فولاد تبریک می‌گویم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول خطرناک نبودیم، ادامه داد: حریف در نیمه اول با تعداد بازیکنان بیشتری بر روی دروازه‌ ما حمله می‌کرد؛ این در حالی بود که ما توان حمله بر روی دروازه‌ آنها را نداشتیم.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان اذعان داشت: در نیمه دوم اول سیستم اولیه خود را تغییر دادیم و توانستیم توپ و میدان را در اختیار بگیریم. در دقایق پایانی بازی موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتیم، اما آنها را از دست دادیم.

بوناچیچ با اشاره به اینکه گرمای هوا در باخت تأثیر آنچنانی نداشت، متذکر شد: گرمای هوا بیشتر برای تیم ما بود؛ در حالی که اهوازی‌ها نسبت به هوا عادت داشتند.

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان یادآور شد: زمانی که به ایران آمدم باشگاه فولاد اولین جایی بود که من کار مربیگری خود را در ایران شروع کردم، بنابراین من تیم فولاد را قلباً دوست دارم و در بازی‌های لیگ برتر طرفدار این تیم هستم.

تماشاگران اهوازی فوتبال را دوست داشته و به خوبی آن را درک می‌کنند، امیدوارم تیم‌های خوزستانی و به ویژه فولاد در این فصل نتایج قابل قبولی کسب کنند.

بوناچیچ با اشاره به اینکه نتیجه بازی عادلانه بود، افزود: هدف ما پیروزی در این بازی بود اما اگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده می‌کردیم می‌توانستیم نتیجه بازی را به تساوی بکشانیم.

وی در خصوص آینده بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: گرچه برای استقلال احترام زیادی قائل هستیم اما چون میزبان بازی بوده برای برد وارد میدان می‌شویم و امیدواریم که با دست پر از میدان خارج شویم.

 

 

توسط باشگاه فولاد خوزستان صورت گرفت
تجلیل از تماشاگران با اخلاق در بین دو نیمه/ بازی پرفروغ زیر نور ماه

بین دو نیمه بازی فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان از سه تماشاگر نمونه وبا اخلاق تجلیل به عمل آمد.

خبرگزاری فارس: تجلیل از تماشاگران با اخلاق در بین دو نیمه/ بازی پرفروغ زیر نور ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز در بین دو نیمه بازی بین دو تیم فولاد و ذوب آهن اصفهان از سه تماشاگر خوزستانی که در دربی خوزستان تماشاگران اخلاق بودند تجلیل به عمل آمد.

عدم نور کافی ورزشگاه تختی اهواز از دیگر حواشی این بازی به شمار می‌آمد.

با وجود اینکه بارها بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مختلف از نور زمین بازی اظهار ناراحتی کرده‌اند اما باز همچنان شاهد این موضوع در ورزشگاه تختی اهواز هستیم.

دی نیمه دوم این بازی روح‌الله عرب بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر دقایقی پیش با برتری یک بر صفر سرخپوشان خوزستانی به پایان رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد