سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

پس از انجام مراسم تحلیف از سوی اعضای شورا چهارم شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده فعالیت این شوراها به طور رسمی آغاز شد.

فرماندار آبادان پیش از ظهر سه شنبه در این آئین که در محل فرمانداری آبادان بر گزار شد، گفت: این مراسم آخرین مرحله از انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا است که بر اساس جدول زمان بندی شده تحت عنوان آئین تحلیف اعضا به انجام رسید.

بهرام ایلخاص زاده با بیان اینکه با انجام این آئین فعالیت رسمی شورای چهارم آغاز شد، خطاب به اعضای جدید شورای شهر عنوان کرد: باید در تمامی جلسات به طور مسئولانه و محکم وارد عرصه عمل و کار شوید.

وی اظهار کرد: قرار نیست همه مانند یکدیگر فکر کنند اگر موافق یا مخالفی وجود دارد باید به طور شفاف به بیان دیدگاههای خود بپردازد تا برآیند این آراء در جهت منافع مردم به کار گرفته شود.

فرماندار آبادان ابراز امیدواری کرد که تمامی صورت جلساتی که برای کمیته تطبیق اراسل می شود دارای نظر باشد.

ایلخاص زاده همچنین از اعضای شورای شهر خواست تا با دقت قوانین و ملحقات آن را مطالعه کنند تا آن خدمت صادقانه ای را که مد نظر است انجام شود.

وی همچنین در خصوص انتخاب شهرداران خطاب به اعضا یادآور شد: هر انتخابی که از سوی شما انجام شود مورد حمایت و پشتیبانی فرمانداری خواهد بود. حمایت از شهردار منتخب سبب می شود تا وی با روحیه ای قوی، دستی باز و توانی بالا به ارائه خدمات به شهروندان بپردازد.

در آیین تحلیف اعضا ضمن قرائت پیام وزیر کشور و اصل یکصدم شورا،  اعضا مراسم سوگند را به انجام رساندند.

در ادامه این آئین روسا، نائب رئیسان، خزانه داران و سخنگویان و منشیان شوراهای اسلامی شهرهای آبادان، اروندکنار و چوئبده به رای اعضای مربوطه انتخاب و معرفی شدند.

بر این اساس در حوزه انتخابیه آبادان: فرشید بهشتی با هشت رای به عنوان رئیس، شجاع زویدات با هشت رای به عنوان نائب رئیس، عبدالحسین مکوندی با 13 رای به عنوان خزانه دار و سخنگو و سید فیاض موسوی و سمیرا کردی زاده با هشت رای به عنوان منشیان شورای چهارم شهر آبادان انتخاب و معرفی شدند.

در حوزه انتخابیه اروندکنار: عبدالرضا پور انصاری با سه رای به عنوان رئیس، عبود عبدی بحرانی با سه رای به عنوان نائب رئیس، سامی قبطانی با سه رای به عنوان خزانه دار و سخنگو و سید قاسم علوی با سه رای به عنوان منشی شورای چهارم اروندکنار انتخاب شدند.

در حوزه انتخابیه شهر چوئبده: سید عماد موسوی با پنج رای به عنوان رئیسف ادیب فرحانی با پنج رای به عنوان نائب رئیس، عبدالعظیم فرحانی با پنج رای به عنوان خزانه دار و سخنگو و نجم وحیدی اصل با پنج رای به عنوان منشی شورای چهارم شهر چوئبده انتخاب و معرفی شدند.
مرجع / مـهـر
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد