سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

در پی حادثه ترن هوایی پارک پاداد اهواز؛
سازمان پارک ها اعلام کرد: بهره بردار مقصر است/با متخلفان برخورد قانونی می شود
اجتماعی  11:42:49 1392/06/11

926-7014-5 کد خبر
 

در پی حادثه ترن هوایی پارک شهربازی "پاداد" در اهواز، سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز ضمن مقصر دانستند بهره بردار این وسیله بازی، قول داد که موضوع را از طریق مجاری قانونی پیگیری کند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه خوزستان، روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز اعلام کرد: "طی نامه شماره 11509 تاریخ 31/4/92 از سوی اداره کل استاندارد استان خوزستان در خصوص اتمام مهلت مجوز ترن هوایی پارک شهربازی پاداد به این سازمان اعلام شد که این دستگاه به دلیل نداشتن مجوز لازم تا اطلاع ثانوی قادر به ادامه فعالیت نیست.

در همین راستا سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اهواز طی نامه ی شماره 5490/2 تاریخ 6/5/92 به بهره بردار دستگاه ترن هوایی موضوع را اعلام و در تاریخ 9/5/92 اقدام به پلمپ دستگاه نمود. لیکن بهره بردار بدون اخذ مجوز لازم، مبادرت به فک پلمپ نموده و به صورت غیرقانونی از دستگاه مذکور بهره برداری کرده که منجر به حادثه فوق گردیده است.

این موضوع از سوی امور حقوقی سازمان و در حال پیگیری قضایی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنای خوزستان، دو شب گذشته (شنبه، 9 شهریور) حوالی ساعت 23 تعدادی از شهروندان اهوازی که سوار بر ترن هوایی پارک شهربازی پاداد بودند به علت ترمز شدید دستگاه دچار سانجه شدند. این افراد که تعداد آنها 9 نفر بود بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند و بر اساس اعلام اورژانس خوزستان، حال عمومی این افراد مناسب است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد