سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی:

قصد استانداری خوزستان را ندارم 

پایگاه خبری تحلیلی خوزستانی ها:نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: قصد ندارم استاندار خوزستان شوم ولی تنها بگویم یک خبرگزاری آب و روغن یک خبر را زیاد کرده است و همه نیز دنبال ان خبر را گرفته‌اند ولی من نه قصد دارم استاندار شوم و نه کسوت نمایندگی مردم را در مجلس رها می‌کنم زیرا در این کسوت مفید‌تر هستم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خوزستانی ها،سیدشریف حسینی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار آنی آنلاین اظهار داشت: یک خبرگزاری در مصاحبه با یک نماینده خوزستان آب و روغن یک خبر را زیاد کرده است و به این دلیل نام من بر زبان‌ها افتاده است، ولی اصلا قصد ندارم استاندار خوزستان شوم.
وی با اشاره به اینکه اصلا از سوی مجمع نمایندگان خوزستان برای این مسئله نامه‌ای ارسال نشده است، گفت: نامه‌ای از سوی مجمع نمایندگان خوزستان به دولت برای معرفی بنده ارسال نشده است و لحظاتی پیش این مسئله را از رئیس مجمع نمایندگان خوزستان پرسیده‌ام و چنین مسئله‌ای صحت ندارد.
وی درباره چگونگی ماجرا افزود: در جلسه مجمع نمایندگان خوزستان مطرح شد که حتما باید استاندار یکی از اعضای مجمع نمایندگان باشد و برخی دوستان به من لطف داشتند و نام من را مطرح کردند که در این جلسه من نه مسئله را تکذیب کردم و نه تائید و برخی از دوستان سکوت را به مبنی رضایت تلقی کرده و این مسئله را در برخی محافل مطرح کرده‌اند.
حسینی با اشاره به اینکه برای سکوتم در این جلسه دلیل دارم، گفت: اگر مصلحت باشد بعدا در این زمینه اظهار نظر می‌کنم ولی باید به دنبال گزینه‌های قوی بود.
در روز گذشته خبرگزاری فارس در اخباری سیدشریف حسینی را به عنوان گزینه اصلی مجمع نمایندگان استان برای تصدی سمت استانداری مطرح کرده بود که این مسئله از سوی وی رسما تکذیب شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد