سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

در جلسه‌ای فوری
همه اختیارات و وظایف هیئت مدیره و مدیر عامل منطقه آزاد اروند تفویض شد 

به منظور رفع مشکلات سازمان منطقه آزاد اروند، طی جلسه فوری هیئت مدیره، همه اختیارات و وظایف رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند به حبیب‌رضا هادیان، عضو موظف هیئت مدیره این سازمان تفویض شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، با توجه به جایگاه، شرح وظیفه و ماموریت‌های هیئت مدیره در خصوص اجرای قوانین حاکم بر این سازمان و در راستای پیشبرد اهداف سازمان و ادامه مستمر روند جاری امور اداری و مالی تمام اختیارات و وظایف رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل این سازمان به حبیب‌رضا هادیان، عضو هیئت مدیره تفویض شد.

گفتنی است، این تفویض با استناد به ماده 26، بند (ر) ماده 17 و ماده 19 اساسنامه سازمان منطقه آزاد اروند و همچنین با استناد به ماده پنج قانون چگونگی اداره مناطق آزاد تجاری صنعتی جمهوری اسلامی ایران مصوب هفت شهریور 1372 و با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفته است.

با توجه به ابلاغ هیئت مدیره، حبیب‌رضا هادیان ضمن حضور در این سازمان نسبت به انجام وظایف محوله اقدام و نتایج عملکرد را هر هفته به دبیرخانه شورای هماهنگی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و اعضای هیئت مدیره گزارش می‌کند.

هادیان عضو موظف هیئت مدیره و معاون اسبق توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد اروند است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد