سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

 

شنیده های خبرنگار خوزنیوز حکایت دارد از میان گزینه های مطرح و پیشنهاد شده به دولت، 2 گزینه شانس بیشتری برای نشستن بر کرسی استانداری خوزستان دارند. بر اساس این گزارش علیرغم فشارها و پیگیری های جریان های تندرو سیاسی و اغلب مرکز نشین، وزارت کشور ...
خوزنیوز: شنیده های خبرنگار خوزنیوز حکایت دارد از میان گزینه های مطرح و پیشنهاد شده به دولت، 2 گزینه شانس بیشتری برای نشستن بر کرسی استانداری خوزستان دارند.

بر اساس این گزارش علیرغم فشارها و پیگیری های جریان های تندرو سیاسی و اغلب مرکز نشین، وزارت کشور  «عبدالحسین مقتدایی» و «حمید رضا مومنی» دو گزینه معتدل و اجرایی را برای استانداری خوزستان در نظر دارد.


 «عبدالحسین مقتدایی» از چهره های معتدل و اجرایی اصلاح طلب، در دولت های هفتم و هشتم استاندار استان های خوزستان و هرمزگان بوده است. وی از مقبولیت خوبی در زمان تصدی استانداری‌ این دو استان جنوبی برخوردار بوده است.

مقتدایی همچنین در دوره های سوم و چهارم مجلس شورای اسلامی، نمایندگی مردم آبادان را بر عهده داشته است. مقتدایی در حال حاضر به عنوان عضو هیئت مدیره و مشاور شرکت ملی حفاری فعالیت می‌کند.

«حمید رضا مومنی» فردی خوشنام و فراجناحی است که عنوان «معاون برنامه ریزی و اداری مالی» استانداری خراسان را در کارنامه خود دارد و طی سالیان گذشته در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی  منشا اثر بوده است. 

 مدیر کل « اداره کل امور اقتصادی استانداریها ی وزارت کشور» ، مدیر عامل «شرکت کمباین سازی ایران» وابسته به سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی ،  معاون مدیرعامل «صندوق ذخیره فرهنگیان » ، معاون مدیرعامل «شرکت فروشگاههای زنجیره ای قدس» وابسته به  بنیاد مستضعفان،   عضویت در سرکنسولگری ج . ا . ا در استانبول  و مشاور استاندار همدان، بخش دیگری از کارنامه سیاسی – اقتصادی «مهندس مومنی »  را تشکیل می دهد.

وی همچنین نمایندگی اتاق بازرگانی صنایع و معادن خراسان جنوبی در اتاق بازرگانی صنایع و معادن کشور و ریاست انجمن صنفی صنعت تایر ایران و مشاور معاون وزیر کشور را برعهده داشته است.

لازم به یادآوری مومنی همچنین به عنوان یکی از گرینه های جدی استانداری استان خراسان رضوی نیز مطرح است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد