سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

 

فرمانده انتظامی آبادان:
وضعیت آموزش در حراست ادارات ضعیف است 

فرمانده انتظامی آبادان گفت: وضعیت آموزش در حراست ادارات ضعیف است و گاه اگر قاطعیت در کار مأموران حراست ادارات دیده می‌شود انتظار می‌رود این رفتار برای تمامی لحظات به کار گرفته شود.

خبرگزاری فارس: وضعیت آموزش در حراست ادارات ضعیف است 

حسین کهیایی ظهر امروز در حاشیه تجلیل از خبرنگاران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان، ضمن ابراز رضایت از سطح فرهنگی بالا و حاکم بر شهرستان آبادان اظهار کرد: شهر آبادان از نظر فرهنگی در سطح بالایی قرار دارد و ارتقای سطح فرهنگی باید در دستور کار رسانه‌ها باشد.

وی ادامه داد: رسانه‌های مجموعه تأثیر گذار جامعه هستند و باوجود تأثیرناپذیر می‌توانند نقش بسزایی در ایجاد یک جامعه سالم داشته باشند.

فرمانده انتظامی آبادان تصریح کرد: مسائلی در اجتماع وجود دارد که چگونه انعکاس دادن آن بسیار مهم است و یک خبرنگار می‌تواند با مخابره دقیق و صحیح از هرج و مرج جلوگیری کنند.

کهیایی افزود: رسانه‌ها در یاری رساندن به نیروی انتظامی نقش ویژه‌ای دارند و اگر در همه حال کمک رسان این نیرو باشند مطمئناً بسیاری از مشکلات و معضلات برطرف خواهد شد.

وی ابراز داشت: نیروی انتظامی نقش بسیار مهمی در جامعه ایفا می‌کند و کافی است فقط یک روز این نیرو غیر فعال باشد تا نقش و حضور آن در جامعه به خوبی حس شود.

فرمانده انتظامی آبادان در خصوص وضعیت حراست ادارات عنوان کرد: متأسفانه وضعیت آموزش در حراست ادارات ضعیف است و گاه اگر قاطعیت در کار مأموران حراست ادارات دیده می‌شود انتظار می‌رود این رفتار برای تمامی لحظات شغلی یک به کار گرفته شود.

کهیایی از فعال شدن پلیس نامحسوس خبر داد و اضافه کرد: همان طور که در پلیس راهور ناجا مأموران نامحسوس ما خدمات ویژه‌ای ارائه می‌دهند در پلیس نیروی انتظامی نیز این نیرو را فعال کردیم تا در امور مختلف ماموران انتظامی را یاری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از رسانه‌ها تقاضا داریم نسبت به انعکاس سریع و صحیح اخبار اقدام کنند و در بازگو کردن مشکلات و معضلات دریغ نورزند چرا که این قشر فرهیخته گویای بسیاری از مشکلات جامعه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد