سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار یک موفقیت فرهنگی در خوزستان

 

کودک خوزستانی برگزیده سومین جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی شد
فرهنگی و هنری  12:1:12 1392/06/06

926-4580-5 کد خبر
 

کودک خوزستانی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سومین جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی به عنوان نفر برگزیده معرفی شد.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ شکیلا پیریایی، عضو کانون پرورش فکری شماره یک اهواز، توانست در گروه سنی 10-12 سال رتبه دوم بخش عکاسی سومین جشنواره نمادها و نشانه‌های رضوی را به خود اختصاص دهد.

 

در این بخش، در گروه سنی 9-7 سال، سید علی میرحسینی از خراسان رضوی، محمدامین شکارلو از آذربایجان‌ غربی، فاطمه تراکهه از بوشهر، در گروه سنی 12-10 سال هانیه علیاری آیدینلو از آذربایجان‌غربی، شکیلا پیریای از خوزستان، معین شکارلو از آذربایجان ‌غربی، در گروه سنی 17-13 سال فاطمه حسینی از آذربایجان‌ غربی، زینب عزیزی از زنجان و اردلان حسنعلی‌زاده از خراسان رضوی به عنوان نفرات اول تا سوم هر گروه سنی معرفی شدند.

 

بر اساس رای هیات داوران بخش نقاشی نیز در گروه سنی 9-7 سال، علی‌رضا رضایی از آذربایجان ‌غربی، محدثه جهان‌پور از اردبیل و زهرا مصیبی از اصفهان، گروه سنی 12-10 سال فاطمه کریمی از اصفهان، مهرانه خالقی از خراسان رضوی، فاطمه گزی از اصفهان، گروه سنی 17-13 سال مهدی خلیلی از آذربایجان‌ غربی، رحیم محمدی از آذربایجان ‌غربی و سید نرجس سیدنژاد از خراسان رضوی نفرات اول تا سوم هر گروه سنی را به خود اختصاص دادند.

 

گفتنی است کودکان و نوجوانان خوزستانی عضو مراکز کانون پرورش فکری سراسر استان خوزستان با ارسال 301 اثر نقاشی و عکاسی به جشنواره ملی نمادها و نشانه‌های رضوی که برای سومین دوره در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود، شرکت کردند.

 

کودکان و نوجوانان خوزستانی در بخش عکاسی با 144 اثر و در بخش نقاشی با 157 اثر در این جشنواره حضور داشتند.

 

سومین جشنواره ملی نمادها و نشانه‌های رضوی یکی از 16 جشنواره‌هایی است که در قالب یازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ و معارف رضوی، آشنایی با منسوبین، صحابه، اماکن، آثار و برکات امام رضا (ع) و شناسایی و جمع‌آوری نمادها و نشانه‌های رضوی برگزار شد.

 

مراسم پایانی سومین جشنواره ملی نمادها و نشانه‌های رضوی 19 شهریور همزمان با دهه کرامت در شهر ارومیه برگزار می‌شود و از برگزیدگان در آیین پایانی این جشنواره تقدیر خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد