سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار استانداری خوزستان

 

گزینه جدید برای استانداری خوزستان

دیده شدن نام حمیدرضا مومنی در گزینه‌های احتمالی برای سکانداری استانداری خوزستان  

استان خوزستان با اهمیت ویژه‌ای که به لحاظ منابع و ذخایر برای کشور دارد و نیز به جهت تکثر قومیت‌ها و فرهنگ‌های متفاوت نیاز به مدیریتی اعتدالی، هوشمند، با تدبیر، فراجناحی و غیر سیاسی دارد.
به گزارش اکسین پرس، مدیریتی که بتواند عدالت را در مورد گروه‌ها و مناطق مختلف استان برقرار کند. وجود مرزهای حساس استان در همسایگی با عراق و خلیج فارس و جایگاه ژئوپلیتیکی و ژئواکونومیکی استان خوزستان، ادارهٔ این استان را در حد یک کشور دشوار و قابل توجه نموده است.

از ۲۴ خرداد ماه تاکنون گزینه‌های بسیاری چون عبدالحسین مقتدایی، علی عماد، حمید کهرام، جاسم جادری، محمد رضا شمسایی و... برای قرارگرفتن در رأس مدیریت این استان مورد حدس قرار گرفته‌اند، اما بدلیل تقابل جریان‌های سیاسی و بعضاً قومیتی و خرده فرهنگی این گزینه‌ها مورد اعتراض گروه‌های مختلف قرار گرفته‌اند.

 بنابراین انتخاب گزینه‌ای که فاقد جانبداری قومی و حزبی و جریانی باشد، نیاز مردم خوزستان است. خوزستان امروز بیش از هرچیزی به مدیریتی خلاق، زحمتکش و غیرسیاسی و غیرجریانی نیاز دارد تا مشکلات گستردهٔ این استان را رفع نماید.

چند روز گذشته گزینه‌ای جدید برای تصدی جایگاه استانداری خوزستان معرفی شد، وی حمید رضا مومنی است.

مومنی دارای سوابق علمی و خانوادگی درخشان و نیز توان مدیریتی است و در پست‌ها و جایگاه‌های قبلی‌اش مورد اعتماد و استقبال مردم بوده است، شخصی فراجناحی و غیرسیاسی است که سال‌ها در بدنهٔ وزارت کشور در مسئولیت‌های مختلفی قرار داشته است.

 
وی مدیر کل «اداره کل امور اقتصادی استانداریهای وزارت کشور»، عضویت در سرکنسولگری ج. ا. ا در استانبول، مشاور معاون وزیر کشور، «معاون برنامه ریزی و اداری مالی» استانداری خراسان و مشاور استاندار همدان، بخشی از کارنامه سیاسی – اقتصادی «مهندس مومنی» را تشکیل می‌دهد.

شایان ذکر است بخشی از فعالان خوزستانی در حوزه‌های مختلف و نیز تعداد کثیری از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی استان خوزستان در حال رایزنی با مومنی برای تصدی استانداری خوزستان هستند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد