سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز مرکز استان (اهواز)

 

فرماندار اهواز خبر داد: برگزاری مراسم تحلیف اعضای شورای شهر، 12 شهریور
اجتماعی  0:15:0 1392/05/13

925-8214-5 کد خبر
 

فرماندار اهواز گفت: مراسم تحلیف و آغاز به کار رسمی اعضای شوراهای شهر 12 شهریورماه برگزار می شود.

 

عبدالعزیز فدعمی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: آنچه که در حال حاضر شاهد آن هستیم، تشکیل جلسات غیررسمی در ساختمان شورای شهر با هماهنگی فرمانداری اهواز، است. این جلسات عمدتا، به منظور هماهنگی و برنامه ریزی و درباره چگونگی نحوه انتخاب شهردار و شاید بررسی گزینه های مورد نظر اعضای شورا برگزار می شوند.

 

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت آشنایی اعضای شورای شهر با قوانین کار در شورا، اداره کل امور شهری استانداری خوزستان، برگزاری کلاس های آموزشی و توجیهی برای اعضای شوراها را برنامه ریزی کرده که برگزاری این کلاس ها در بحث قوانین، آیین نامه ها، مسایل مربوط به بودجه و موارد کلی مربوط به حوزه کاری شوراها، در هفته جاری در دستور کار قرار گرفت.

 

فرماندار اهواز اظهار کرد: اعضای شورای شهر هرچه بیشتر با شرح وظایف خود و قوانین مرتبط با حوزه شهرداری و حتی دستگاه های دیگر آشنا باشند قطعا می توانند در آینده عملکرد موفق تری داشته باشند. افزایش آگاهی اعضای شورای شهر در این زمینه می تواند در حل مسایل و مشکلات شهرداری راهگشا باشد.

 

فدعمی افزود: با توجه به اهمیت این دوره ها و کلاس های آموزشی، انتظار می رود که اعضای شوراهای شهر استقبال خوبی داشته باشند و به صورت مستمر در دوره ها حضور یابند.

 

وی توضیح داد: کلاس هایی برای شورای شهر اهواز و شورای شهر کارون برنامه ریزی شده است که پیشنهاد کردیم اعضای شورای شهر الهایی که یکی از شهرهای شهرستان اهواز است نیز در فهرست این کلاس ها قرار گیرد تا اعضای شورای این شهر نیز بهره لازم را از دوره های آموزشی و توجیهی ببرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد