سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مرکز استان

 

کمبود واکسن فلج اطفال در نقاطی از اهواز/ توزیع 300 واکسن برای حل موقت مشکل
اجتماعی  10:16:34 1392/05/13

925-8314-5 کد خبر
 

رییس مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به کمبود واکسن فلج اطفال در نقاطی از شهر اهواز، گفت: مشکل کمبود این واکسن در منطقه شرق اهواز با تهیه و توزیع 300 واکسن، به طور موقتی حل شده است.

 

سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- در پی کمبود قطره فلج اطفال در برخی مراکز بهداشتی شرق اهواز، گفت: مشکل کمبود واکسن فلج اطفال از جانب وزارتخانه بوده است و بسیاری از استان‌ها از جمله خوزستان در چند روز اخیر؛ کمتر از سهمیه مشخص شده، واکسن دریافت کرده‌اند.

 

وی ادامه داد: از آنجا که واکسن‌های فلج اطفال ساخت داخل کشور هستند، کمبود واکسن از مشکلات گمرکی ناشی نمی‌شود و تنها در فرایند تست این واکسن وقفه‌ای ایجاد شده است که در چند روز آینده حل خواهد شد.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تهیه و توزیع 300 واکسن فلج اطفال در شرق اهواز خبر داد و افزود: مشکل کمبود قطره فلج اطفال به طور موقتی در نواحی منطقه مسکونی کوروش حل شده است. با تهران نیز رایزنی شده و بنا است به زودی واکسن جدید از وزارتخانه توزیع شود.

 

وی توزیع عادلانه واکسن فلج اطفال در میان مراکز بهداشتی را بهترین راهکار دانست و اظهار کرد: فعلا مشکل را با انتقال واکسن از مراکزی با مازاد نیاز به مرکز دارای کمبود، کنترل خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد