سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ایذه

 

توضیحات شرکت آب نیرو در خصوص غرق شدگان سد کارون3
 
 
اهواز - خبرگزاری مهر: در پی غرق شدن تعدادی از مردم شهرستان ایذه در دریاچه سد کارون3، شرکت آب نیرو توضیحاتی را برای رسانه ها ارسال کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در توضیحات شرکت آب و نیرو آمده است: به دنبال وقوع این حادثه، این شرکت تیمی را برای جستجوی مفقودین حادثه به محل اعزام کرد که اجساد تمام غرق شدگان پیدا شد.

در توضیحات این شرکت آمده است: سد کارون3 از دو سال قبل به بهره بردار سد که سازمان دیگری است، تحویل شده و شرکت آب و نیرو دیگر در سد کارون3 مسئولیتی ندارد و قرارداد ترابری دریایی دریاچه کارون3 نیز ارتباطی با شرکت آب و نیرو ندارد. در عین حال حادثه به وقوع پیوسته بسیار دردناک و ناگوار بود و لازم است همه واحدها و نهادها در جهت رفع نیازهای مردم و تسکین آلام آنان اقدام نمایند.

در ادامه این توضیحات عنوان شده است: در صورت رعایت نکات ایمنی، تردد دریایی می تواند یکی از امن ترین ترددها باشد و استفاده از بارج و کشتی های حمل خودرو در تمام دنیا و حتی جزایر جنوب ایران مانند کیش و قشم مرسوم و معمول است. ضمن اینکه در بررسی های اولیه و دیدار با خانواده های حادثه دیده مشخص شد که در هنگام وقوع این سانحه ، نه تنها بدیهی ترین نکات ایمنی مانند انداختن زنجیر و بستن درب ماشین های روی بارج رعایت نشده بلکه پیمانکار مربوطه افراد و کارکنان خود را به تعداد لازم بر سرکار حاضر نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد