سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک انتقاد وارده

 

دبیر تشخیص مصلحت نظام:

چرا مسئولان نسبت به حادثه کارون 3 سکوت کرده‌اند 

دبیر تشخیص مصلحت نظام گفت: 10 سال است که مردم در محاصره دریاچه کارون 3 نه جاده و نه پل دارند، تاکنون چندین نفر جان خود را از دست داده‌اند و در حادثه اخیر نیز 12 نفر از بین رفتند، ولی حتی استاندار هم به ایذه نیامد.

خبرگزاری فارس: چرا مسئولان نسبت به حادثه کارون 3 سکوت کرده‌اند
گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، محسن رضایی در جمع مردم ایذه به مناسبت روز قدس اظهار کرد: تبعیض و ناعدالتی تا کی باید در کشور ادامه داشته باشد.

وی افزود: اگر یکی از مناطق پایتخت نشین و دیگر استان‌های نورچشمی برف بیاید، باران بیاید و جاده‌ای بسته شود و یا خرابی ایجاد شود، تمام نیروهای خود را بسیج می‌کنند اما در استانی مثل خوزستان هیچ کس صدایش در نمی‌آید، حتی یک پیام تسلیت نمی‌فرستد.

وی خاطرنشان کرد: تا 24 ساعت نشده خرابی مناطق بالانشین‌ نان را درست می‌کنند و اگر کمترین کوتاهی شود، سیل اعتراض‌ها روانه می‌شود که چرا این طور شد؟ چرا دیر شد؟ و به وضعیت رسیدگی نشد؟ اما در سادات حسینی و دنباله رود، 10 سال است که مردم در محاصره دریاچه کارون 3 هستند، نه جاده دارند و نه پل تاکنون چندین نفر جان خود را از دست داده‌اند و در حادثه اخیر نیز 12 نفر که همگی زن و کودک بودند، از بین رفتند، ولی حتی استاندار خوزستان نیز به ایذه نیامد.

وی با انتقاد از واکنش مسئولان استان و کشور به این حادثه تصریح کرد: مسئولان نسبت به این قضیه تاکنون بی‌تفاوت بوده‌اند و هیچکس صدایش درنیامد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به ولایت‌مداری و نجابت مردم ایذه گفت: مردم غیور ایذه در همه صحنه‌ها و لحظات این انقلاب حضور داشته و دارند و از جان و دل مایه گذاشته‌اند و چه شهدایی که تقدیم این نظام و انقلاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: مردم این خطه در طول انقلاب اسلامی چه فداکاری‌ها نکرده‌اند، ولی سئوال اینجاست چرا نسبت به این منطقه محروم این همه بی‌توجهی می‌شود و به مشکلات آنها رسیدگی نمی‌شود.

محسن رضایی اظهار داشت: مسئولان برای ایذه و مردم آن کم گذاشته‌اند، من از مسئولان می‌خواهم که در این خصوص با جدیت رسیدگی کنند و به داد مردم محروم ایذه برسند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد