سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

همانطور که پیشتر اعلام کرده بودم اگر بحث جدی شود حتما در کابینه حضور خواهم یافت و با کمال میل قبول می کنم / اصلا بنده شیفته ی خدمت هستم و آمده ایم برای خدمت به کشور و از هیچ گونه کمکی به مردم و دولت دریغ نخواهیم کرد

محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگار ایذه نیوز که آیا در دولت تدبیر و امید جایگاهی برای شما در نظر گرفته شده است یا در آن شرکت می کنید، گفت: هنوز صحبت جدی با بنده نشده است و بنده اطلاعی ندارم که اگر این برنامه جدی شود و از من بخواهند قبول خواهم کرد.

وی که برای شرکت در مراسم تشییع قربانیان حادثه سد کارون 3 به ایذه آمده بود در ادامه اظهار داشت: همانطور که پیشتر اعلام کرده بودم اگر بحث جدی شود حتما در کابینه حضور خواهم یافت و با کمال میل قبول می کنم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اصلا بنده شیفته ی خدمت هستم و آمده ایم برای خدمت به کشور و از هیچ گونه کمکی به مردم و دولت دریغ نخواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد