سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار مرکز استان

 

از سوی فرماندار اهواز
زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد 

از سوی فرماندار اهواز، زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد.

خبرگزاری فارس: زمان و مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی فرماندار اظهار کرد: روز قدس یکی از گرانبهاترین یادگارهایی است که حضرت امام خمینی(ره) با بلندنظری خود برای جهان اسلام به جای گذارد و ملت مسلمان ایران در روز قدس با افتخار بار دیگر مواضع برحق خود را به جهانیان اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بهترین راه برای نشان دادن وحدت مسلمانان و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

فرماندار اهواز به تاثیرات جهانی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و افزود: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مردم انقلابی اهواز در این راهپیمایی فراهم شده است.

وی اضافه کرد: مردم اهواز با شرکت در راهپیمایی روز قدس علاوه بر حمایت از ملت مظلوم فلسطین وحدت و همدلی خودرا در عمل به فرموده حضرت امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار جهانی خصوصا رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش می‌گذارند.

فدعمی تصریح کرد: روز قدس نماد آزادی‌ خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده‌ خواهان عالم بکشند.

فرماندار اهواز خاطر نشان کرد: اقشار مختلف مردم اهواز و تشکل‌های دولتی و غیردولتی، ادارات، شرکت‌ها، سازمان‌ها، مجامع صنفی بازار، دانشگاه‌ها، دانش آموزان، هیئت‌های مذهبی، ورزشکاران، عشایر و . . . آمادگی خود را برای شرکت در این در این راهپیمایی اعلام کرده‌اند.

وی عنوان کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در اهواز ساعت 11 صبح جمعه یازدهم مرداد ماه از مسجد آیت‌الله جزایری واقع در خیابان امام خمینی(ره) آغاز و به سمت مصلای مهدیه امام خمینی(ره) ادامه می‌یابد.

وی افزود: سازمان اتوبوسرانی اهواز نیز در مسیرهای مختلف شهر اهواز فعال بوده و مردم را به محل آغاز راهپیمایی انتقال می‌دهد.

فدعمی یادآور شد: پس از راهپیمایی باشکوه روز قدس، مردم با حضور گسترده در نماز جمعه، این آئین عبادی سیاسی را هر چه باشکوه‌تر برگزار خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد