سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی

 

نماینده مردم اهواز در مجلس:
نمایندگان مجلس مسئله سقوط مینی‌بوس در سدکارون 3 را بررسی می‌کنند/ بارها هشدار داده‌ایم 

نماینده مردم اهواز در مجلس، خواستار بررسی جدی مسئله سقوط مینی‌بوس در دریاچه سد کارون 3 شد و گفت: نمایندگان مردم خوزستان در مجلس این حادثه دلخراش را به شکل جدی بررسی خواهند کرد.

خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس مسئله سقوط مینی‌بوس در سدکارون 3 را بررسی می‌کنند/ بارها هشدار داده‌ایم
گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

سیدشریف حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: سقوط مینی‌بوس در دریاچه سدکارون 3 حادثه‌ای جدید است و باید دلایل بروز این مشکل مشخص شود.

وی افزود: باید با بررسی دقیق این حادثه دلایل بروز آن بررسی شده و به مردم اعلام شود که مقصر اصلی در این زمینه کیست و فرد یا افراد در این باره باید پاسخگوی مردم باشند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این مسئله با جدیت باید در مجلس پیگیری شود و برای التیام آلام مردم خوزستان این مهم را در دستورکار قرار می‌دهیم.

*بارها در این باره هشدار داده‌ایم

حسینی افزود: بارها در این باره هشدار داده‌ایم و گفته‌ایم که مردم خوزستان شاهد جان دادن عزیزان خود هستند و به این دلیل نیازمند یاری هستیم، اما مسئولان به این مشکلات توجه نمی‌کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه بررسی‌ها باید دقیق باشد، متذکر شد: باید مشخص شود که چرا پس از گذشت سال‌ها از ساخت این سد هنوز تردد مردم با باج انجام می‌شود.

نماینده مردم شوش در مجلس در گفتگو با فارس:
غرق شدن مردم در سد کارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست / از اهرم‌های قانونی استفاده می‌کنیم

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئله غرق شدن مردم در سد کارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست و باید پیگیری شود.

خبرگزاری فارس: غرق شدن مردم در سد کارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست / از اهرم‌های قانونی استفاده می‌کنیم

سیدراضی نوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوش اظهار کرد: مشکل غرق شدن هم استانی‌ها در دریاچه سدکارون 3 مسئله‌ای کوچک نیست و مسئولان و متولیان در استان و کشور باید پاسخگوی این معضل باشند.

وی با اشاره به اینکه این حادثه بسیار دلخراش است، گفت: حادثه دلخراشی که در آن 11 زن و کودک جان باخته‌اند مسئله‌ای نیست که از ذهن مردم استان پاک شود و مردم خوزستان به غم نشسته‌اند.

نوری با تاکید بر اینکه مردم خوزستان شاهد بروز این حوادث هستند، افزود: باید این مشکلات را تاحصول نتیجه پیگیری کنیم و در این جریان از همه توان و اهرم‌های قانونی استفاده خواهیم برد.

*مسیر دسترسی حق مردم است

نوری با اشاره به اینکه تامین مسیر دسترسی برای مردم حقی ابتدایی است که باید انجام می‌شد، خاطر نشان کرد: مشکلاتی که برای مردم ایجاد می‌شود و حوادثی که روزانه شاهد آن هستیم به دلیل این است که حق ابتدایی مردم در این مناطق تامین نشده است و جاده و مسیر دسترسی ایمن در نظر گرفته نشده است.

وی با اشاره به اینکه این مصیبت را به مردم خوزستان تسلیت می‌گویم، افزود: این مصیبت را به مردم خوزستان تسلیت می‌گویم و به جد مسئله را پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: معقتدم بخش اعظم این اتفاقات به مدیران استانی ارتباط دارد زیرا در نظارت بر اجرای این پروژه‌ها کوتاهی کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد