سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

صدیق راد خبر داد:
حضور ورزشکاران خوزستان در مسابقات المپیک ناشنوایان جهان
 
اهواز - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت ورزشهای ناشنوایان خوزستان از حضور شش ورزشکار این استان در مسابقات المپیک ناشنوایان بلغارستان خبر داد.

غلامرضا صدیق راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بیست و دومین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان جهان از چهارم مرداد به مدت شش روز درشهر صوفیه کشور بلغارستان برگزار می شود که 4چهار ورزشکار و مربی در رشته های کشتی، جودو و فوتبال از استان خوزستان تیمهای ملی کشورمان را در این رقابتها همراهی می کنند.

وی گفت:میثم قبشه دزفولی، حسین اسفندیاری و غلامرضا قصاب به ترتیب به عنوان ورزشکار، سرمربی و مربی درتیم ملی کشتی فرنگی ناشنوایان در این رقابتها حضور دارند.

رئیس هیئت ورزشهای ناشنوایان خوزستان گفت: فرید عساکره نیز تیم ملی جودو را همراهی می کند.

صدیق راد گفت: حمیدرضا گرشاسبی مدیر کل ورزش و جوانان استان خوزستان که هم اکنون به عنوان مسئول انجمن کشتی فدراسیون ناشنوایان کشور مشغول به فعالیت است نیز به عنوان سرپرست تیمهای کشتی کشور در المپیک ناشنوایان جهان حضور خواهد شد. 

 

بهره برداری از پیست اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان اهواز
 
اهواز- خبرگزازی مهر: رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری خوزستان گفت: اولین پیست اتومیبلرانی و موتورسواری این استان یه زودی درشهر اهواز به بهره برداری می رسد.

ابراهیم جوانمردی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کار ساخت و تکمیل پیست اتومیبلرانی و موتورسواری استان در محوطه پارگینگ ورزشگاه 50 هزار نفری اهواز رو به پایان است و این پیست در پایان ماه رمضان به صورت رسمی به بهره برداری می رسد.

جوانمردی با اشاره به اینکه هم اکنون مراحل حصارکشی و آسفات ریزی مخصوص این پیست در حال انجام است، افزود: علاقمندان به این رشته ورزشی می توانند پس ازشروع فعالیت رسمی این پیست روزهای تعطیل با حضور درورزشگاه 50 نفری اهواز زیر نظر مربیان هیئت به فعالیت بپردازند.

وی بیان کرد: قطعا راه‌اندازی پیست استاندارد اتومبیلرانی علاوه بر گذراندن اوقات فراغت جوانان موجب آموزش استفاده صحیح از این وسیله نقلیه می شود.

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان خوزستان گفت: راه اندازی این پیست موجب می شود که هزاران علاقمند ورزشکار مشتاق و جوان که در مرکز استان بدون هیچ امکاناتی توان و انرژی خود را صرف فعالیتهای نابهنجار و پرمخاطره می کنند به صورت استاندارد به این ورزش بپردازند.

جوانمردی ادامه داد: همچنین ایجاد این طرح باعث ترویج فرهنگ ایمنی و ترافیک عمومی شده و جوانان دیگر از اجرای حرکات نمایشی و غیرقانونی در خیابانها دوری می کنند.

وی با اشاره به انجام حرکات نمایشی برخی افراد در سطح شهر گفت: از این افراد می خواهیم با مراجعه به هیئت و ثبت نام در کلاسهای آن، این رشته ها را به صورت ایمن و استاندارد فرا بگیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد