سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

موفقیت تیراندازان خوزستانی در مسابقات آزاد کشوری
ورزشی  14:22:59 1392/04/16

924-17881-5 کد خبر
 

تیراندازان خوزستانی با کسب حدنصاب امتیاز در مسابقات آزاد کشور، مجوز حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور را به دست آوردند.

 ناجی منصوری، رییس هیات تیراندازی استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- اظهارکرد: این مسابقات در بخش بانوان 11 و 12 تیرماه و در بخش آقایان 13 و 14 تیرماه در دو بخش جوانان و بزرگسالان برگزار شد.

 وی ادامه داد: در پایان رقابت‌های بخش بانوان و در رده سنی جوانان آمنه شاوردی در بخش تفنگ بادی و در رده سنی بزرگسالان، حسنا توتونچی و زینب خستو در تفنگ بادی و سُرور بیک‌زاده و منور میزر در تپانچه بادی از خوزستان حدنصاب امتیاز را کسب کردند.

 رییس هیات تیراندازی خوزستان گفت: همچنین در بخش آقایان و در رده سنی جوانان محمدرضا فلیوش و محمد حیدری هر دو در تفنگ بادی و در رده سنی بزرگسالان میلاد منصوری در تپانچه بادی موفق به کسب حدنصاب امتیاز این رقابت‌ها شدند. وی بیان کرد: تیراندازانی که در این مسابقات توانستند حدنصاب امتیاز را به دست آورند، می‌توانند در رقابت‌های قهرمانی کشور که شهریورماه برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

 منصوری با بیان این که مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و تیراندازان خوبی در آن شرکت کردند، افزود: عملکرد بازیکنان استان رضایت‌بخش بود و دیگر نفرات استان که موفق به کسب حدنصاب امتیاز نشدند هم برای اولین بار بود که در این رقابت‌ها حضور پیدا می‌کردند و بیشتر برای کسب تجربه راهی مسابقات شده بودند.

 

 

32 مدال رنگارنگ حاصل‌کار خوزستانی ها در انتخابی تیم‌ملی‌ هان مادانگ
ورزشی  15:9:54 1392/04/16

924-18081-5 کد خبر
 

نمایندگان خوزستان در رقابت‌های انتخابی تیم‌ملی هان مادانگ آقایان و بانوان به 32 مدال طلا، نقره و برنز دست پیدا کردند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- این رقابت‌ها در بخش آقایان 13 تیرماه و در بخش بانوان 14 تیرماه در اصفهان برگزار شد.  در پایان مسابقات بخش آقایان، در ماده جوموک و در رده سنی 40 تا 50 سال مرتضی شریفی و مرتضی شیانی هر دو به نشان طلا دست پیدا کردند و فرید اسفندیاری نیز عنوان سوم را کسب کرد. هم‌چنین در همین رده ‌سنی عباس جلالی در ماده سونال قهرمان شد.

 در رده ‌سنی 13 تا 15 سال امیرحسین سهرابی در ماده نوپی‌چاگی در جایگاه نخست ایستاد و در رده ‌سنی 16 تا 18 سال عباس عنایت‌منش در ماده تیونوپی‌چاگی به مدال نقره رسید.

 هم‌چنین در بخش تیمی رده‌ سنی 13 تا 15 سال دانیال رفیعی، علی چعبی و مهدی شیانی در پومسه،  جایگاه دوم را کسب کردند و در رده ‌سنی 16 تا 18 سال،  تیم سجاد آل‌ناصر، علی ضیایی و عبدالغفور نعیمی در پومسه استاندارد نشان نقره را ازآن خود کردند.

 در رده‌ سنی 16 تا 18 سال همچنین رضا حسین‌پور، محمدحسین عبدالپور و عباس عنایت‌منش در پومسه ابداعی در مکان دوم رده بندی تیمی ایستادند و در رده‌ سنی 30 سال به بالا داوود رسولی‌زاده، عرفان شاهنده و حسین رضایی در پومسه، جایگاه سوم را به خود اختصاص دادند.

 هم‌چنین در پایان رقابت‌های بخش بانوان و در بخش تیمی رده‌ سنی 10 تا 12 سال مهرآسا صفی‌زاده، آوا آغاجاری و شیرین احمدنژاد در پومسه ابداعی به نشان نقره رسیدند.

 در رده سنی 13 تا 15 سال مارال بهادری، صدف اصل‌مرز و رومینا خانساری در پومسه استاندارد در جایگاه اول قرار گرفتند. در رده ‌سنی 19 سال به بالا نیز طاهره رعیتی، فاطمه سمغانی‌نژاد و راحله جلالی در پومسه ابداعی در مکان سوم ایستادند. هم‌چنین در بخش انفرادی ماده نیوچاگی و در رده‌ سنی 10 تا 12 سال شکوفه مدملیل، در رده ‌سنی 13 تا  15 سال زهرا احمدی، در رده‌ سنی 16 تا 18 سال نگار لرکی هر سه به نشان نقره دست پیدا کردند و در رده ‌سنی 19 سال به بالا همین ماده، عاطفه سروستانی جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. در ماده موموچیوتیویوپچاگی و رده ‌سنی 19 سال به بالا مریم عبداللهی قهرمان شد.

 

سه خبر از ووشو خوزستان
ورزشی  16:7:38 1392/04/16

924-18281-5 کد خبر
 

تیم‌های برتر مسابقات قهرمانی چاچوان و نن‌شائولین ووشو خوزستان و خوآچوان قهرمانی کشور اعلام شدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- رقابت‌های قهرمانی خوآچوان کشور چهاردهم تیرماه در تهران برگزار شد که در پایان تیم ب خوزستان با کسب یک طلا و دو نقره به مقام سوم تیمی رسید. محمدکاظم باغبان مدال طلا و امین دهنوی و حسن‌حسین حیدری هر دو مدال نقره کسب کردند.همچنین مسابقات چاچوان خوزستان روز جمعه (چهاردهم تیرماه) به میزبانی بندرماهشهر و با حضور 363 ورزشکار برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها به ترتیب تیم‌های ماهشهر، امیدیه و بهبهان مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

 در این رقابت‌ها ووشوکارانی از اهواز، ماهشهر، امیدیه، هندیجان، رامهرمز، بهبهان، بندرامام، رامشیر، دزفول، شوش، آبادان، خرمشهر و اروندکنار هر کدام با یک تیم شرکت کرده بودند. مسابقات قهرمانی نن‌شائولین بانوان استان نیز روز جمعه (چهاردهم تیرماه) با ضور 64 ووشوکار از آبادان، اهواز، خرمشهر، ماهشهر و طالقانی برگزار شد که در بخش ساندا و رده سنی نوجوانان، در وزن 31- کیلوگرم آیدا ابراهیمی، در وزن 37- کیلوگرم اسما لطیفی، 40- کیلوگرم فاطمه ملاکه، 43- کیلوگرم فاطمه عساکره، 46- کیلوگرم زهرا فراهانی، 52- کیلوگرم سحر پای‌پوزان، 56- کیلوگرم شادی علیداوی و 60- کیلوگرم آرزو ستیه به مقام‌ قهرمانی رسیدند.

 همچنین در بخش ساندا رده سنی جوانان، در وزن 48- کیلوگرم کوثر قومی، 52- کیلوگرم منا نصاری، 56- کیلوگرم شقایق نصرزاده و 60- کیلوگرم قطرانی به عنوان اول این مسابقات دست پیدا کردند. در رده سنی بزرگسالان و در وزن 48- کیلوگرم مینا علیزاده، 52- کیلوگرم سکینه عصفوری، 56- کیلوگرم سارا عبدپور، 60- کیلوگرم رویا البوصبیح، 70- کیلوگرم ماجده برحی، 75- کیلوگرم فیروزه نوری و در وزن آزاد، مهشید تاخیر در رده نخست جای گرفتند.

مدال‌آوری کاراته کاهای خوزستانی در مسابقات کشوری
ورزشی  16:44:58 1392/04/16

924-18381-5 کد خبر
 

کاراته کاهای خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی سبک‌های شوتوکان WSKS، کیوکوشین ایتی جکی و کیوکوشین ماتسوشیما کشور موفق به کسب مدال شدند.

 محمد سرکوهکی، دبیر هیات کاراته استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه خوزستان- اظهارکرد: رقابت‌های شوتوکان WSKS 13 و 14 تیرماه در دو بخش کاتا و کومیته رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به میزبانی قزوین برگزار شد.وی با بیان این که 260 کاراته‌کا از 19 استان در این پیکارها به مصاف یکدیگر رفتند، گفت: در پایان در رده سنی بزرگسالان پویان آقایی در وزن 55- کیلوگرم قهرمان شد و مصطفی کاووسی در وزن 60- کیلوگرم در مکان سوم ایستاد. دبیر هیات کاراته خوزستان به رقابت‌های قهرمانی کیوکوشین ماتسوشیما کشور اشاره و عنوان کرد: این مسابقات 13 تیرماه در اصفهان برگزار شد که خوزستان توانست توسط هانی باویه در وزن 60- کیلوگرم صاحب نشان نقره شود.

 وی خاطر نشان کرد: هم‌چنین پیکارهای قهرمانی کیوکوشین ایتی جکی کشور 14 تیرماه به میزبانی یزد انجام شد که خوزستان عنوان نایب قهرمانی بخش تیمی این دوره از رقابت ها را ازآن خود کرد.

 

 

شناخت تیم ها و نفرات برتر مسابقات بدمینتون بانوان نوجوان خوزستان
ورزشی  17:8:40 1392/04/16

924-18481-5 کد خبر
 

برترین بانوان بدمینتون باز نوجوان خوزستان مشخص شدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- رقابت‌های قهرمانی استان روز شنبه (پانزدهم تیرماه) با شرکت تیم‌های ملی حفاری اهواز، فولادخوزستان، نفت اهواز، انقلاب اهواز، گاز پالایش بیدبلند، هیات ماهشهر و هیات شوش در دو بخش تیمی و انفرادی در اهواز برگزار شد.

 در بخش انفرادی، نرگس بهدادی و فرزانه خادمیان از ملی حفاری اهواز مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به صورت مشترک به مهرناز مرداسی از فولادخوزستان و مریم عویدی از انقلاب اهواز رسید.

 در بخش تیمی نیز، فرزانه مرتضوی و زهرا مویساد از گاز پالایش بیدبلند قهرمان شدند، سحر و سپیده داوودی از گاز پالایش بیدبلند مقام دوم را کسب کردند و بهار قنواتی و فاطمه ولی‌زاده از نفت اهواز سوم شدند.

 برترین‌ها به اردوی تیم منتخب استان راه پیدا کردند تا برای مسابقات قهرمانی کشور آماده شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد