سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شادگان

 

شرکت توزیع نیروی برق خوزستان:
آتش گرفتن ترانس برق در شادگان به دلیل استفاده غیرمجاز بوده است 

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان در توضیحاتی آورده است: آتش گرفتن ترانس برق در شادگان به دلیل استفاده غیرقانونی و غیرمجاز از برق بوده است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان در واکنش به گزارش منتشر شده در این خبرگزاری با عنوان «آتش گرفتن ترانس برق در شادگان 3 نفر را راهی بیمارستان کرد» اظهار کرده است: نهم تیرماه سال جاری ساعت 19 و 20 دقیقه، ترانس KVA 500 واقع در خیابان شهید عراقی شهرستان شادگان به دلیل استفاده از برق غیرمجاز و فشار زیاد به ترانس شبکه برق منفجر شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان در این توضیحات آورده است: پیش از وقوع این حادثه بارها از سوی مسئولان اداره برق شادگان نسبت به تبعات استفاده غیرقانونی و غیرمجاز از برق و حوادث احتمالی ناشی از آن تذکر داده شده اما از سوی استفاده کنندگان متاسفانه همکاری لازم صورت نگرفت.

در این پاسخ‌نامه آمده است: با این حال، پس از وقوع این حادثه گروه‌های تخصصی اتفاقات به محل اعزام شده و پس از ساعت‌ها کار بی‌وقفه شبکه‌ها و ترانس‌های آسیب دیده را اصلاح کردند و شبکه برق‌دار شد.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان همچنین خاطرنشان کرده است: برخلاف ادعای یکی از شهروندان شادگانی استفاده از یک ترانس برای تامین برق 800 خانوار به هیچ عنوان صحت نداشته و متاسفانه ناشی از بی‌اطلاعی و بی‌دقتی محض است.

در این توضیحات بیان شده است: طبق برآوردهای این شرکت، در حال حاضر برق هر 25 خانوار از طریق یک ترانس تامین می‌شود، همچنین تنها بر روی ترانس منفجر شده 90 فقره انشعاب مجاز و قانونی برق وجود دارد که اغلب تک فاز هستند.

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان همچنین اضافه کرده است: هیچ بیمارستانی مورد حادثه دیده ناشی از انفجار ترانس مذکور را گزارش نداده است. 

*آماده همکاری با شرکت نفت هستیم

در ادامه این پاسخ‌نامه به «قطعی برق 24 ساعته در آبادان» اشاره شده و عنوان شده است: برق مناطق شرکتی تحت پوشش شرکت نفت بوده و هرگونه خدمات‌دهی در این مناطق از جمله تعمیر و نگهداری شبکه برق بر عهده شرکت نفت بوده و از حوزه اختیارات شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خارج است.

در پایان این توضیحات آورده شده است: با این حال در بسیاری از موارد این شرکت همکاری و تعامل مناسبی با شرکت نفت در خصوص تعمیرات شبکه برق داشته و هم اکنون نیز این آمادگی را دارد تا با اعزام گروه‌های تخصصی اتفاقات برای رفع مشکلات شبکه برق مناطق تحت پوشش شرکت نفت همکاری لازم را داشته باشد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد