سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

معرفی نام آوران خوزستانی

 

دو متخصص شرکت ملی حفاری به عنوان متخصصان برتر وزارت نفت انتخاب شدند 

 

اهواز - ˈمحمود احمدیˈ و ˈاصغر قبادیˈ دو نفر از متخصصان شرکت ملی حفاری در دومین مرحله فرآیند ارزیابی انتخاب متخصصان وزارت نفت به عنوان متخصصان برتر انتخاب شدند. 

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی این شرکت، انتخاب این دو نفر بر اساس مستندات علمی، پژوهشی و مصاحبه های حضوری از بین 350 نفر از کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی شاغل در شرکت های نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در استان های خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و بوشهر پس از گذراندن مراحل ارزیابی انجام شده است.

محمود احمدی، کارشناس ارشد نمودارگیری سطحی و از نخبگان صنعت نفت به خاطر تالیف دو جلد کتاب تخصصی، چاپ بیش از 20 مقاله علمی و پژوهشی در زمینه زمین شناسی به عنوان جوان برتر صنعت نفت برگزیده شد.

وی همچنین عضویت در انجمن های علمی کشور مانند زمین شناسی نفت، بلورشناسی و کانی شناسی را در کارنامه علمی پژوهشی خود دارد.

احمدی استفاده از نخبگان در زمینه های مرتبط شغلی را یکی از ضرورت ها در فرآیند پیشبرد اهداف صنعت نفت و ارتقای دانش فنی متخصصان عنوان کرد.

اصغر قبادی، شاغل در اداره زمین شناسی ملی حفاری یکی دیگر از برگزیدگان دومین ارزیابی متخصصان جوان برتر صنعت نفت است.

وی که در سوابق علمی خود، رتبه یک آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد در رشته زمین شناسی نفت، رتبه نخست پنجمین جشنواره علمی دانشجویی سراسرکشور در رشته زمین شناسی و دیگر موارد را در کارنامه خود دارد، برگزاری این گونه همایش ها و تقدیر مقام عالی وزارت نفت را در ایجاد انگیزه کارشناسان و متخصصان، کاری پسندیده در چارچوب تشویق محققان، پژوهشگران و نخبگان دانست.

قبادی، در سوابق ممتاز پژوهشی خود همکاری با واحد پژوهش شرکت نفت فلات قاره، ارایه دو مقاله علمی پژوهشی در چهارمین همایش ژئوفیزیک ایران، چاپ چهار مقاله علمی، تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه پتروفیزیک - مهندسی مخزن و زمین شناسی و دیگر موارد را نیز در سوابق خود دارد.

همچنین وی عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، کانون تفکر جوانان صنعت نفت، انجمن زمین شناسی و سازمان نظام مهندسی معدن را داشته و هم اکنون به عنوان کارشناس مطالعات پتروفیزیک و مهندسی مخزن، ناظر عملیات نمودارگیری مرحله 14 پارس جنوبی و میدان گازی کیش است.

انتخاب افراد شایسته و جوان برتر صنعت نفت بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده در قالب 15شاخص اصلی شامل هفت شاخص عمومی( میزان تحصیلات، فعالیت های اجتماعی، تعهدکاری، اخلاق حرفه ای و اسلامی، توانایی مدیریتی و مهارت های زبان خارجی و دیگر موارد) و همچنین هشت شاخص تخصصی( فعالیت های علمی و آموزش، تالیف علمی، ارایه مقاله در همایش های علمی،کسب مقام در جشنواره ها و آزمون های علمی، ثبت اختراع، مشارکت در پروژه ها، نتایج ارزیابی عملکرد و ارایه طرح های خلاقانه) مورد ارزیابی قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد