سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از کشف بیش از 11 هزار و 500 عدد سکه تقلبی در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، عبدالله نظرپور اظهار کرد: به‌دنبال گزارش واصله، مبنی بر این که، یک باند کلاهبرداری خرید و فروش سکه‌های تقلبی، قصد انجام معامله در شهرستان مسجدسلیمان را دارند، بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس، با انجام کارهای اطلاعاتی، و پس از هماهنگی با مقام قضایی، به محل انجام معامله مراجعه و در یک اقدام غافلگیرانه تعداد 11 نفر را دستگیر و یک دستگاه خودروی وانت بار را متوقف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خوزستان گفت: کارآگاهان آگاهی در بازرسی فنی و تخصصی خودروی وانت، تعداد 11 هزار و 500 عدد سکه تقلبی را کشف و ضبط کردند.

نظرپور ضمن تقدیر از عملکرد فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان در خاتمه خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

 

جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان رامهرمز از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف 10 دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، کرامت امیری اظهار کرد: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان و اخلالگران نظم عمومی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران کلانتری 11 انقلاب این فرماندهی، در اجرای این طرح، با انجام کارهای اطلاعات و پلیسی، مخفیگاه باند سارقان موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه، تعداد دو نفر از اعضا این باند را دستگیر و تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت را کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی رامهرمز افزود: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی، به 10 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.امیری با اشاره به تحویل موتورسیکلت‌های مکشوفه به مالباختگان در پایان خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، به‌منظور سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.

 

فرمانده انتظامی بهبهان از کشف 4 کیلو و 900 گرم تریاک از شکم 4 قاچاقچی در این شهرستان خبر داد.   
سرهنگ سیدنورالدین موسویان در تشریح این خبر گفت: ماموران پاسگاه انتظامی درونک هنگام بازرسی از خودروهای عبوری در سه‌راهی پارادیس موفق به دستگیری 4 نفر سوداگر مرگ شدند.
 
وی افزود: ماموران پلیس، پس از دستگیری متهمان و تحت نظر قرار دادن آنان، مقدار 4 کیلو و 900 گرم تریاک را که در 337 بسته آب بندی شده بود، را از شکم قاچاقچیان خارج کردند.
 
فرمانده انتظامی بهبهان عنوان کرد : متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی، راهی مراجع قضایی شدند.  
 
مرجع / ایسنا
 
 
 
 
اسحاقی خبر داد:
فرمانده انتظامی خوزستان گفت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، بیش از 100 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد.  
 
سردار محمدرضا اسحاقی به پایگاه خبری پلیس خوزستان گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، موضوع دستور کار ماموران انتظامی استان قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های بهبهان و امیدیه، با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، یک دستگاه تریلر کشنده را که از سمت شیراز به طرف اهواز در حرکت بود، در سه راهی پارادیس متوقف و در بازرسی خودرو مقدار 96 کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف و 2 نفر را دستگیر کردند.
 
اسحاقی ادامه داد: ماموران انتظامی انتظامی شهرستان هندیجان نیز در حین کنترل محور مواصلاتی دیلم به طرف ماهشهر یک دستگاه خودروی پراید را متوقف و در بازرسی خودرو 10 کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف و 2 نفر را دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی خوزستان از اجرای طرح پاک‌سازی مناطق آلوده به مواد مخدر در شهرستان اهواز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام کار های اطلاعاتی و پلیسی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در قالب 20 اکیپ ویژه، اقدام به پاک‌سازی 10 باب منزل مسکونی در دو نقطه جرم‌خیز اهواز نمودند که در این عملیات، مقدار 5 گرم تریاک، 23 گرم حشیش، 88 سانت هروئین، 28 گرم شیشه، 6 دستگاه رسیور ماهواره، یک قبضه اسلحه کلت کمری شاه‌کش را کشف و 16 نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر را دستگیر کردند.
 
وی با تاکید بر استمرار اجرای این طرح عنوان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی، راهی مراجع قضایی شدند.
 
مرجع / ایسنا
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان اهوازˈخوزستانˈ از دستگیری 5 نفر سارق و کشف 50 فقره انواع سرقت، در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سیدحسین سیدحقیقی فرمانده انتظامی شهرستان اهواز در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: ماموران کلانتری های 20، 14، 13 و 26 این شهرستان، با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی، مخفیگاه سارقان حرفه ای را شناسایی، و پس از هماهنگی با مقام قضایی، در چند عملیات جداگانه تعداد 5 نفر سارق حرفه ای را، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی فنی و تخصصی، به 50 فقره انواع سرقت، شامل: 32 فقره سرقت محتویات خودرو، 13فقره سرقت موتورسیکلت، و 5 فقره سرقت منزل اعتراف کردند.

سرهنگˈ سیدحقیقیˈ در خاتمه خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد