سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار برگزیده

 

مهمترین اخبار سیاسی امروز؛
به گزارش مشرق، مهمترین عناوین سیاسی یکشنبه 29 اردیبهشت به شرح زیر است:

رابط خاتمی با'ریچارد فرای' کیست؟ + عکس
رابطه ریچارد فرای با دولت نهم بد نبود و پس از ریاست‌جمهوری خاتمی رفت‌وآمدهایش به تهران و شیراز و اصفهان ادامه یافت. او خرداد 1384 در اوج رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری به ایران آمد و 6 ماه پس از آغاز به کار «دولت نهم» در نوزدهمین جشنواره خوارزمی از فرای تجلیل گشت.




کاندیدای نهایی رهروان مشخص شد
عضو هیئت‌رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه مجلس در هفتم خردادماه سال جاری ، گفت: این فراکسیون،علی لاریجانی را به عنوان کاندیدای خود برای ریاست مجلس معرفی خواهد کرد.


توصیه آیت‌الله‌بهجت درباره رژیم‌صهیونیستی
استاد حوزه و دانشگاه گفت: سیاسیونی که می‌خواهند با آمریکا رابطه برقرار کنند ذلیل و حقیر هستند.


7 پرده‌ از‌زندگی‌ خصوصی‌ دکتر مصدق
در اولین دوره انتخابات مجلس مشروطیت از طبقه اعیان و اشراف اصفهان انتخاب شد ولی چون به سن سی سال نرسیده بود، اعتبارنامه او رد شد تا مصدق راهی فرانسه شود و بعد از تحصیل علوم سیاسی، به سوئیس برود و دکترایش را از آنجا بگیرد.


احمدی‌نژاد: باید در مدیریت جهان نقش داشته باشیم
رئیس جمهور گفت: ما باید در مدیریت جهان البته به صورت عادلانه و انسانی نقش داشته باشیم.


سند حمایت مشایی از یک مفسد اقتصادی
بر خلاف اظهارات رئیس‌جمهور درباره سنگ‌اندازی «دیگران» بر سر راه دولت برای بازگرداندن بیت‌المال از دست بدهکاران دانه درشت بانکی، اسناد منتشره نشان می‌دهد احمدی‌نژاد و مشایی چگونه با دستور به بانک‌ها مانع هرگونه اقدامی در بازپس‌گیری وام‌های دریافتی یک ابربدهکار بانکی شده‌اند.



توضیح وزارت‌‌‌ارتباطات درباره ادعای عجیب‌وزیر
آقا امام زمان (عج) به هنگام ظهور در میان درب و حجر در مکه المکرمه قیام می فرمایند و در آن زمان هم صدایشان و هم تصویر مبارکشان را همه جهانیان مشاهده می کنند شاید این امکان از طریق انعکاس ترکیب لایه یونسفر و ترپوسفر به وجود آید.


تجهیز منزل احمدی‌نژاد به تکنولوژی جدید
وزیر نیرو با اشاره به تاکید دولت نهم و دهم در خصوص استفاده از انرژی های تجدیدپذیر خاطر نشان کرد: در حال حاضر با نصب یک پنل 5 کیلوواتی خورشیدی در منزل رئیس جمهور، انرژی مورد نیاز در خانه وی از طریق انرژی های تجدیدپذیر کسب می شود.


جاسوس ویژه سیا در ایران که بود؟+تصاویر
کوروش احمدی جاسوس سرسپرده سازمان سیا پس از سال‌ها فعالیت معاندانه علیه نظام توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر و به دار مجازات آویخته شد.



روایت اصلاح‌طلبان از حامیان آیت‌الله 80 ساله
مردم خطوط روشن تصویر هاشمی را برجسته‌تر می‌بینند؛ شاید دلیل این امر برخی دشواری‌های پیش‌رو باشد.


نامه نمایندگان برای کناره‌گیری ابوترابی
نماینده مردم شبستر با بیان اینکه تعداد امضاکنندگان درخواست از انصراف ابوترابی از انتخابات ریاست جمهوری به 120 امضا رسید، از احتمال کناره گیری ابوترابی خبر داد.


عکس/کرباسچی در دادگاه
زمانی که کرباسچی در دهه 70 شهردار تهران بود می‌گفت باید تهران از نظر مدرن بودن تبدیل به شهری بشود که هر کس زیر 500 هزارتومان درآمد دارد تهران را ترک کند چون نمی‌تواند هزینه‌های چنین شهری را پرداخت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد