سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

 جانشین فرماندهی انتظامی رامهرمز از انهدام باند سارقان موتورسیکلت و کشف 10دستگاه موتورسیکلت مسروقه در این شهرستان خبر داد.  
 
سرهنگ کرامت امیری با بیان این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان و اخلالگران نظم عمومی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.  
 
وی افزود: ماموران کلانتری 11 انقلاب این فرماندهی در اجرای این طرح با انجام کار های اطلاعات و پلیسی مخفیگاه باند سارقان موتورسیکلت را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه 2 نفر از اعضاء این باند را دستگیر و 10 دستگاه موتورسیکلت را کشف کردند.  
 
جانشین فرماندهی انتظامی رامهرمز گفت: متهمان در بازجویی فنی و تخصصی، به 10 فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.  
 
امیری با اشاره به تحویل موتورسیکلت‌های مکشوفه به مال‌باختگان، عنوان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.  
  مرجع / ایسنا
 
 
 
 
 

کشف 1.5 تن سیم مسی مسروقه در آبادان

 

فرمانده انتظامی آبادان از کشف 1.5 تن سیم مسی مسروقه و دستگیری 3 مال‌خر در این شهرستان خبر داد.  
 
سرهنگ حسین کهیایی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با سارقان حرفه ای و مالخران، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.  
 
وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی ابوشانگ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، موفق به شناسایی محل مخفیگاه مالخران اموال مسروقه شدند که پس از هماهنگی با مقام قضایی، در یک عملیات غافلگیرانه، 3 مال‌خر را دستگیر کردند.  
   
فرمانده انتظامی آبادان گفت: متهمان در بازجویی فنی و پلیسی، به خرید 1.5 تن سیم مسی، تابلو و کابل مخابراتی از سارقان در این شهرستان اعتراف کردند.  
   
کهیایی با اشاره به این‌که تلاش در جهت دستگیری سارقان ادامه دارد، اظهار کرد: متهمان دستگیر شده، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند.  
 
مرجع / ایسنا
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد