سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

آخرین اخبار فولاد خوزستان/
حراجی هر دو پای حسین فرکی/ مبلعی در آستانه بازگشت به جمع اهوازی ها
 
اهواز - خبرگزاری مهر: حسین فرکی سرمربی فولاد خوزستان که یک فصل موفق را با این تیم پشت سرگذاشت، هر دو پای خود را به تیغ جراحی سپرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فولاد در این فصل با وجود اینکه آغازی نا امید کننده داشت ولی در نهایت با صبر و حوصله موفق شد جایگاه چهارم لیگ برتر را تصاحب کرده و با توجه به قهرمانی تیم سپاهان اصفهان در جام حذفی و قرار گرفتن این تیم اصفهانی در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر باشگاه های کشور، مجوز حضور در رقابت های جام باشگاه های فصل آینده را تصاحب کرد.

در این بین به هیچ وجه نمی توان از توانایی های حسین فرکی سرمربی این تیم که با صبر و حوصله پله به پله فولاد را به سمت موفقیت پیش برد غافل شد به خصوص اینکه در ابتدای فصل علت نتایج ضعیف تیم فولاد یکی از هواداران این تیم با پرتاب بطری یخ زده آب معدنی آبروی این مربی را به شدت مجروح کرد و این مربی با خونریزی در این ناحیه از صورتش مواجه شد.

اکنون خبر می رسد که این مربی بعد از پایان فصل، هر دو پای خود را به علت یک درد کهنه که از زمان بازیگری برای وی به یادگار مانده هر دو پای خود را به تیغ جراحان سپرده است. رباط و مینیسک پاهای فرکی از زمانی که بازی می کرد، پاره شده بود. این مسئله مشکلات زیادی را برای فرکی به همراه داشت به همین خاطر وی هم اکنون در بیمارستان بستری شده و پاهایش مورد عمل جراحی قرار گرفته است.

همچنین پزشک تیم فولاد خوزستان در خصوص عمل جراحی حسین فرکی گفت: وی جزو بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بوده و با توجه به انجام بازیهای فشرده در سنین جوانی، یک نوع مصدومیت قدیمی در ناحیه زانو و به خصوص زانوی سمت راست قابل مشاهده بود که این مسئله مشکلات زیادی را برای فرکی به همراه داشت.

دکتر مرادی اقدامات انجام شده را در دو بخش تشخیصی و تمیزکاری فضای درونی زانوی سمت راست این سرمربی برشمرد و اظهار کرد: با توجه به موقعیت پیش آمده و تعطیلی لیگ برتر، زیر نظر جراح ارتوپد کیهانی اقدامات لازم بر روی زانوی سرمربی تیم فولاد خوزستان انجام شد و امیدواریم که با طی شدن دوران چند روزه نقاهت، فرکی دیگر از مشکلات گذشته خود که منشا آن مربوط به ناراحتی های غضرفی و مینسک ها بوده است رهایی یافته و بهبودی کامل دست یابند.

قرار است حسین فرکی تا دو هفته دیگر به اهواز سفر کند تا در خصوص توافقات برای ادامه حضور در فولاد و تقویت این تیم برای جام باشگاه های آسیا با مدیران این باشگاه رایزنی کند.

همچنین مسئولان باشگاه فولاد خوزستان قصد دارند برای حضور در  لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا در فصل آینده تیمی پرقدرت را راهی رقابت ها کنند که در این بین جذب برخی بازیکنان مطرح در فهرست فعالیت های این باشگاه قرار است. همچنین از شنیده می شود که این باشگاه در حال توافق با ایمان مبعلی بازیکنان فعلی تیم فوتبال پیکان تهران و سابق این تیم است.

مبعلی سابقه بازی در تیمهای فولاد خوزستان، نیروی زمینی تهران، الشباب امارات، الوصل امارات، النصر امارات، استقلال تهران، و الشارجه امارات و همچنین تیم ملی و تیم ملی زیر ۲۳ سال ایران و قهرمانی در بوسان کره را دارد.

وی در فصل ۹۲-۱۳۹۱ با اینکه با قرداد رسمی به تیم استقلال تهران پیوسته بود در آخرین روز نقل و انتقلات فوتبال با فسخ قرارداد از این تیم جدا و به باشگاه فوتبال پیکان تهران پیوست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد