سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری قاتلی مسلح با تلاش شبانه روزی پرسنل انتظامی و آگاهی این شهرستان ، پس از وقوع چند زورگیری مسلحانه در باغ ها و حومه دزفول و ایجاد ناامنی و رعب و وحشت خبر داد و گفت : این جانی خطرناک به نام ع.ب ۳۰ ساله بوده و در شهر همجوار دزفول دستگیر شده است.

به گزارش خوزنیوز به نقل از روناش، سرهنگ پاسدار احمد چنداز افزود : این قاتل که سال ها قبل خواهر خود را در شهر الیگودرز به قتل رسانده ، از مرخصی زندان سواستفاده نموده و طی چند فقره زورگیری ، یک نفر دیگر را به قتل ، سه نفر را مجروح ، و نهایتا متواری شده است .

وی ادامه داد : تحقیقات در خصوص دیگر جرائم این شرور ادامه داشته و تلاش می کنیم امنیت پایدار و رضایت مردم عزیز دزفول را به دست آوریم .

این مقام مسئول در پایان نیز اضافه کرد : ۳ نفر سارق حرفه ای سیم برق در دزفول و حومه نیز با چندین سابقه کیفری دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داده شده اند .
 
 
 
 
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول  گفت : ظهر روز پنجشنبه طی تماسی با اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵ و اطلاع دادن از یک بیمار به دار آویخته ، تکنسین های فوریتهای پزشکی به این محل اعزام شدند .

به گزارش خوزنیوز به نقل از روناش، فریدون جعفریان فر افزود : عملیات cpr فورا بر روی این دختر ۱۶ ساله که بر اثر خودکشی دچار ایست کامل قلبی و تنفسی شده بود توسط تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به طور موفقیت آمیز انجام پذیرفت .

وی تصریح کرد : این احیاء ۴۵ دقیقه به طول انجامید و پس از آن نیز بیمار جهت ادامه معالجه به اورژانس بیمارستان گنجویان دزفول منتقل و سپس راهی بخش شد .

جعفریان ادامه داد : در دو هفته گذشته نیز دو بیمار مصدوم که منجر به مرگ مغزی شده بودند از بخش آی سی یو بیمارستان گنجویان دزفول جهت اهدای عضو به اهواز منتقل شدند .

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول بیان داشت : بنا به اظهار مسئول تیم تایید مرگ مغزی بیمارستان ، هر دو مورد که آقایی ۳۱ ساله و خانمی ۱۵ ساله بودند ، بر اثر حادثه دچار ایست قلبی و تنفسی شده ، که پس از چند روز که در بخش آی سی یو بیمارستان تحت درمان بودند ، با تایید تیم مرگ مغزی و همکاری خانواده های آنها جهت اهدای اعضاء به اهواز اعزام گردیدند .

این مقام مسئول گفت : از کلیه ها ، کبد ، قرنیه چشم ، ریه و قلب این عزیزان جهت دیگر بیماران نیازمند پیوند استفاده شده و عمل اهدای اعضای این دختر ۱۵ ساله (دو کلیه و کبد) صبح امروز در بیمارستان گلستان اهواز با موفقیت انجام پذیرفته است .
 
 
 
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی اهواز گفت: آتش‌سوزی ناشی از واژگونی تانکر حامل سوخت در جاده اهواز ـ اندیمشک تلفات جانی نداشته است.

امیر نجفی  اظهار کرد: یک تانکر حامل سوخت صبح امروز در کیلومتر 55 جاده اهواز ـ اندیمشک با انحراف از جاده و افتادن در کانال آب واژگون و دچار حریق شد.
وی افزود: در این حادثه تنها سرنشین تانکر حامل مواد سوختی و نفتی مصدوم شد و این حادثه خوشبختانه تلفات جانی نداشته است.
نجفی گفت: در این حادثه چهار خودرو سبک و سنگین آتش‌نشانی برای کنترل آتش‌سوزی به محل اعزام شد.
مرجع / فـارس
 
 
دادستان عمومی و انقلاب ماهشهر از انهدام یک باند بزرگ حمل و توزیع مواد مخدر و کشف و ضبط 54 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.
 
رضا ابوالحسنی گفت: به دنبال اخبار و گزارش‌های رسیده مبنی بر قصد ورود قاچاقچیان مواد مخدر از طریق شهرستان ماهشهر به مرکز استان، نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی انتظامی ماهشهر پس از اخذ مجوز از مقام قضایی، وارد عمل شدند.
 
وی ادامه داد: ماموران با توقیف یک دستگاه خودرو سواری از نوع پراید در حد فاصل محور ماهشهر- اهواز، مقدار 54 کیلوگرم تریاک را، که به طرز ماهرانه‌ای دورکمر و بدن سرنشینان خودرو جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.
 
ابوالحسنی گفت: در این راستا یک مرد و چهار زن دستگیر و با قرار بازداشت، روانه زندان شدند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد