سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار حوادث

 

تشدید برخورد با موتوسواران متخلف در خوزستان
اجتماعی  13:45:31 1392/02/22

922-17514-5 کد خبر
 

رییس پلیس راه خوزستان با اعلام خبر کشته شدن چهار نفر در تصادف 2 موتورسیکلت در شهرستان هویزه گفت: طرح تشدید برخورد با موتوسواران متخلف در جاده‌های روستایی اجرا می‌شود.

 سرهنگ قاسم قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: برابر قانون، وسیله نقلیه موتوسوارانی که در جاده‌های روستایی از کلاه ایمنی استفاده نکنند، یک ماه توقیف می‌شود.

 وی افزود: در طرح تشدید برخورد با موتورسواران در جاده‌های روستایی با توجه به کمبود نیروی انسانی در پلیس راه و گسترده بودن جاده‌های فرعی و روستایی، از نیروهای کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها استفاده می‌شود. ضمن این‌که همکاری موتورسواران در جهت استفاده از کلاه ایمین و استفاده نکردن از موتورهای دارای نقص فنی تقاضا می‌شود.  قدرتی با بیان این‌که موتورسیکلت وسیله‌ای است که در شهرهای کوچک و روستاها به دلیل کم‌قیمت بودن و امکان استفاده در مزارع و راه‌های فرعی بیشتر استفاده می‌شود، گفت: نداشتن ایمنی و نقص فنی در موتورسیکلت‌ها موجب ایجاد مشکلاتی در تردد می‌شود.

 رییس پلیس راه خوزستان تصریح کرد: در 6 ماهه دوم سال گذشته 320 هزار موتورسیکلت و از ابتدای سال 92 تاکنون 850 موتورسیکلت دارای نقص فنی در جاده‌ها توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد