سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

کسب 14مقام توسط نمایندگان خوزستان در مسابقات زیبایی اسب اصیلورزشی  16:19:21 1392/02/22

922-22581-5 کد خبر

نمایندگان خوزستان در مسابقات زیبایی اسب اصیل که در یزد برگزار شد، موفق به کسب 14 عنوان شدند.

 سعید شایعی، عضو کمیته زیبایی هیات سوارکاری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری  دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان اظهارکرد: نزدیک به 223 راس اسب در این رقابت‌ها حضور داشتند. این مسابقات در 54 گروه مختلف انجام شد و اسب‌های اصفهان، یزد و رفسنجان رقبای اصلی ما بودند.

 وی افزود: امسال به نسبت سال‌های گذشته حضور کمرنگ‌تری در این رقابت‌ها داشتیم ولی با این وجود توانستیم 14 مقام کسب کنیم. بیشتر اسب‌های خوزستانی به فروش رفته بودند و در اختیار اصفهانی‌ها قرار داشتند که موفق به کسب مقام هم شدند.

 شایعی درباره عناوین اسب‌های استان در این مسابقات بیان‌کرد: اسب "نازخاتون شریفات" به مالکیت احمد شریفات در گروه آیندگان مادیان‌های خالص ایرانی قهرمان شد. اسب"مکاوی" به مالکیت سعید لوینی نایب‌قهرمان گروه آیندگان نر خالص ایرانی و در گروه نریان‌های یک ساله خالص ایرانی نیز "مروان عرب" به مالکیت عمار دغاغله سوم شد.

 وی ادامه‌داد: در گروه هفت سال به بالای خالص ایرانی اسب "شقران" به مالکیت یوسفی قهرمان شد، در گروه نریان‌های هفت سال به بالای خالص ایرانی، اسب "سردار ملی" به مالکیت سامان سلیمانی در مکان سوم قرار گرفت و "لیدی آنجلینا" به مالکیت مهدی کردونی در گروه مادیان‌های سه ساله رده ایکاهو، قهرمان و همچنین در گروه مادیان‌های خردسال رده ایکاهو قهرمان‌قهرمانان شد.

 عضو کمیته زیبایی هیات سوارکاری خوزستان گفت: "ثریا وای‌اشیرف" به مالکیت آرام آذرمی در گروه مادیان‌های سه ساله رده ایکاهو نایب‌قهرمان شد و همچنین مقام سوم قهرمان قهرمانان مادیان‌های خردسال رده ایکاهو را کسب کرد.

 وی ادامه‌داد: اسب "ویسپرا" به مالکیت مهدی کردونی مقام قهرمانی مادیان‌های چهار تا شش ساله رده ایکاهو و دومی قهرمان‌قهرمانان مادیان‌های بزرگسالان رده ایکاهو را به خود اختصاص داد. اسب "ماهک دربهان" به مالکیت حسین دربهانی‌ها مقام سوم مادیان‌های یک ساله رده ایکاهو را کسب کرد و اسب "لطیفه" به مالکیت محمد نیکروان در مکان سوم مادیان‌های سه ساله رده ایکاهو ایستاد. اسب "ملودی" به مالکیت بابک بهادری نیز رده سوم مادیان‌های یک ساله داخلی را ازآن خود کرد.

 

 

اعزام رکابزنان خوزستانی به لیگ دسته یک کشور
ورزشی  12:42:16 1392/02/22

922-22081-5 کد خبر
 

تیم دوچرخه‌سواری خوزستان به مرحله اول مسابقات کشوری لیگ دسته یک جاده اعزام می‌شود.

خضیر حیاتی، رییس هیات دوچرخه‌سواری استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها 24 اردیبهشت‌ماه در کرمانشاه برگزار می‌شود و خوزستان نیز با پنج دوچرخه‌سوار در آن شرکت می‌کند.

وی افزود: محمد باوی، احسان سلیح، علی هواشم، دانیال خدایی و امین نادری پنج رکابزن خوزستان در این مسابقات هستند.حیاتی بیان‌کرد: آمادگی تیم استان خوب بوده و حدود یک ماه است که بازیکنان به صورت مقطعی در اردو هستند. رقبای اصلی استان، تیم‌های اصفهان، کرمانشاه، یزد و تهران هستند.

وی ادامه‌داد: رقابت‌ها در کرمانشاه انجام می‌شود و فکر می‌کنم جاده شیب‌دار را برای آن انتخاب کرده باشند. دوچرخه‌سواران استان تمرین کمی در جاده‌های شیب‌دار داشته‌اند و در این صورت نمی‌توانم بگویم مقامی کسب می‌کنیم یا خیر.

 

 

حسین کعبی: لیگ دوازدهم بدترین لیگ بود
ورزشی  14:47:40 1392/02/22

922-22381-5 کد خبر
 

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید طی چند سالی که فوتبال بازی کرده‌ام لیگ دوازدهم را بدترین لیگ دیدم.

 حسین کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: نفت در نیم فصل دوم بازی‌های بسیار خوبی را انجام داد ولی متاسفانه نتوانستیم نتایج مطلوبی را در برخی دیدارها به دست آوریم و به نظرم اگر می‌توانستیم در سه بازی خانگی در نیم‌فصل دوم، امتیاز بگیریم اکنون در لیگ برتر ماندگار بودیم.

 وی بیان‌کرد: متاسفانه نفت از همان نیم‌فصل اول بد بسته شد و به نظرم این تیم جان نداشت و هر چه به آن بازیکن و مربی تزریق می‌شد، این تیم جان نمی‌گرفت. البته هیات مدیره و مربیان تیم بهتر از من می‌دادند که مشکل تیم کجا بود.

 این بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه‌داد: درکل ما نتوانستیم نتایج مطلوبی را به دست آوریم و نهایتا به لیگ دسته یک سقوط کردیم و تیمی که سقوط می‌کند، همه از عملکرد آن ناراضی هستند.

 وی در ارزیابی‌اش از لیگ دوازدهم گفت: طی چند سالی که بازی کرده‌ام، این لیگ را بدترین لیگ دیدم؛ از این لحاظ که یک بازیکن چند بار می‌تواند بدن‌سازی داشته باشد؟ فکر می‌کنم من امسال پنج یا شش بار بدن‌سازی انجام داده‌ام. تعطیلات لیگ متاسفانه خوب نبود؛ هر چند همه ما دوست داریم که تیم‌ملی به جام‌جهانی راه پیدا کند.

 کعبی با بیان این‌که متاسفانه به جای این‌که سال به سال لیگ‌مان پیشرفت کند، رو به نزول می‌رود،‌ اظهارکرد: البته به نظرم در این مدتی که تاج آمد، لیگ‌مان بهتر شد و اقداماتی که او انجام می‌دهد نسبت به کارهایی که دو، سه سال پیش انجام ‌شده، بهتر است. همچنین امسال جشن قهرمانی سپاهان در جام‌حذفی و استقلال در لیگ برتر بسیار عالی برگزار شد. امیدوارم سال به سال لیگ‌مان پیشرفت کند تا درنهایت شاهد پیشرفت فوتبال و اتفاقات خوب در آن باشیم.

 این مدافع نفت‌آبادان درباره سطح تیم‌های لیگ دوازدهم گفت: تمام تیم‌ها خوب بودند و همه در یک سطح قرار داشتند و به نظرم این موضوع که جایگاه‌های اول تا سوم به استقلال، تراکتورسازی و سپاهان می‌رسد، قابل پیش‌بینی بود. من می‌دانستم که استقلال به دلیل کادر فنی، مهره‌ها و برنامه‌ریزی خوبی که داشت، قهرمان می‌شود. وی قضاوت داوران را در لیگ امسال خوب ارزیابی کرد و بیان‌داشت: واقعا حیف است که درباره قضاوت داوران صحبت کنیم چرا که داوران حقوق خوبی ندارند.

 کعبی در ادامه درباره کاهش تعداد تیم‌های لیگ برتر از 18 به 16 تیم عنوان‌کرد: به نظرم اگر در این باره صحبت نکنم بهتر است چرا که با صحبت کردن اتفاق خاصی نمی‌افتد اما درکل هر چه تیم به لیگ برتر اضافه شود، لیگ برتر بهتر می‌شود و کاهش تیم‌ها، اقدام خوبی نیست.

 وی با بیان این‌که قراردادم با نفت آبادان به پایان رسیده است، درباره برنامه‌اش برای فصل جاری گفت: خدا من را فوتبالیست کرده است و تا به این جا رسانده و در ادامه نیز برنامه‌ام دست اوست. هنوز از تیمی پیشنهاد نداشته‌ام؛ البته برای انتخاب تیم فصل آینده‌ام نیز عجله‌ ندارم و وقت زیاد است. امیدوارم بتوانم انتخاب خوبی داشته باشم.

 

 

هیات تکواندو خوزستان آزمون ارتقا کمربند برگزار می‌کند
ورزشی  16:24:27 1392/02/22

922-22681-5 کد خبر
 

هیات تکواندو خوزستان آزمون ارتقا کمربند قرمز دان دو را در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌کند.

حسن محمدزاده، دبیر هیات تکواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: در این آزمون که 28 اردیبهشت‌ماه انجام می‌شود، 160 نفر در بخش آقایان و 38 نفر در بخش بانوان از سراسر استان حضور دارند.

وی بیان‌کرد: آزمون آقایان در خانه تکواندو و بانوان در سالن شهدای تکواندو در اهواز برگزار می‌شود.

محمدزاده همچنین خبرداد: دوره هماهنگی مربیان استان با هدف آموزش تکنیک‌های جدید به مربیان، دوم و سوم خردادماه در دو بخش بانوان و آقایان انجام می‌شود و حضور در آن برای تمام مربیان استان الزامی است.

 

انتقاد دبیر هیات خوزستان از حذف عمدی موتورسوار استان در مسابقات کشوری
ورزشی  15:50:14 1392/02/22

922-22481-5 کد خبر

 

دبیر هیات اتومبیل‌رانی و موتورسواری خوزستان بااشاره به حذف عمدی موتورسواری از استان که در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته بود، گفت: این ورزشکار خوزستانی توسط موتورسوار همدانی از پیست خارج و از دور رقابت‌ها حذف شد.

حسین عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: بیژن یوسفی تنها نماینده خوزستان در این رقابت‌ها بود که در کلاس 125 سی‌سی در این مسابقات شرکت داشت. یوسفی روز قبل از مسابقه در تایم‌گیری رکورد خوبی داشت و همین باعث شد که دستش برای حریفان رو شود و در روز مسابقه موتورسوار همدانی در دور سوم به عمد خودش را روی زمین انداخت و یوسفی نیز با برخورد به وی از پیست مسابقه خارج شد و با آسیب دیدن کلاج موتورش، دیگر قادر به ادامه مسابقه نشد.

وی افزود: همیشه به موتورسواران این تذکر را می‌دهیم که تمام استعدادشان را در تایم‌گیری نشان ندهند تا در روز مسابقه چنین اتفاقاتی نیفتد ولی آن‌ها به دلیل کم‌تجربگی، این کار انجام می‌دهند. ما در حال پیگیری این موضوع از طریق فدراسیون هستیم ولی مقامی که می‌توانستیم در این مسابقات به دست بیاوریم، از دست رفته است.عباسی بیان‌کرد: پیگیری می‌کنیم تا حداقل تیم همدان را جریمه کنند چون ورزشکاری را که در تایم‌گیری دوم شده و مقام نایب‌قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد، عمدا از دور رقابت خارج کرده‌اند.

وی ادامه‌داد: این رقابت‌ها جنبه انتخابی تیم‌ملی نیز داشت اما فکر می‌کنم یوسفی باوجود این‌که از رقابت‌ها حذف شده، به اردوی تیم‌ملی دعوت شود.به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌ملی موتورکراس روز جمعه (20 اردیبهشت‌ماه) در همدان انجام شد که خوزستان با یک موتورسوار در آن شرکت کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد