سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

فدعمی:
فعالیتهای شهرداری اهواز ماندگار است
 
اهواز - خبرگزاری مهر: فرماندار اهواز گفت: فعالیت هایی که شهرداری در اهواز انجام داده ماندگار خواهند بود زیرا از ارزش مناسبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالعزیز  فدعمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح کیانشهر اهواز با بیان اینکه شهرداری فعالیتهای ماندگاری در اهواز داشت، اظهار کرد: در خصوص حریم و بستر رودخانه کارون اقدامات بسیار شایسته ای انجام شده و در حال انجام است.

فدعمی افزود: در سفرهای هیئت دولت اهواز بیشترین بهره را در استان داشت و پروژه های مختلفی اجرا و به بهره برداری رسید.
 
فرماندار اهواز ضمن ابراز امیدواری گفت: با برگزاری انتخابات پرشور و حضور گسترده مردم در این انتخابات، امیدوارم شورای شهر فعالی در اهواز داشته باشیم.
 
به گفته وی، پس از انحلال شورای شهر اهواز در مدتی که استاندار به عنوان قائم مقامی شورای شهر فعالیت می کند، سرعت در تصویب و تعداد لوایح قابل قیاس با گذشته شورای شهر نبوده است.
 
به گزارش مهر، عملیات احداث پل روگذر کیان شهر از 25 بهمن پارسال شروع و پس از دو ماه تکمیل شد. همچنین اعتبار اختصاص یافته برای ساخت این پل 70 میلیارد ریال عنوان شده است.

پل کیانشهر در شمال غربی اهواز در بزرگراه شهید مدرس حد فاصل قرارگاه پدافند هوایی جمهوری اسلامی و میدان میوه و تره بار واقع شده است.

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیانشهر با هدف توسعه شهری، تسهیل در عبور و مرور در بزرگراه با حداکثر ایمنی و کاهش خطرات ناشی از تقاطع های ایجاد شده در طول مسیر ساخته شده است.

 

 

کتانباف خبرداد:
افتتاح هر هفته یک پروژه شهری در اهواز / بانوان اهوازی منتظر پارک باشند
 
اهواز - خبرگزاری مهر: شهردار اهواز گفت: مردم کلانشهر اهواز تا شهریور امسال، هر هفته یک طرح افتتاحی را در شهر می بینند.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور کتانباف پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطح کیانشهر اظهار کرد: با راه اندازی بازارچه در هر محله سعی می شود علاوه بر ایجاد فرصت اشتغال از تردد شهروندان در سطح شهر و ایجاد ترافیک جلوگیری شود.

کتانباف افزود: با وجود بازارچه در هر محله شهروندان می توانند نیازمندی های خود را در محله ها تامین می کنند.  
 
وی با اشاره به محله کیانشهر توضیح داد: این محله با ایجاد بازارچه، احداث پارک، خاکریزی نبات و ایجاد فضای سبز و آسفالت 100 هزار مترمربع معابر اصلی و نیمه اصلی در مسیر توسعه و تبدیل به یکی از محله های خوب شهر است.
 
کتانباف گفت: در بحث زیرساختهای محله کیانشهر نیز با ایجاد روشنایی و احداث نهایی شبکه فاضلاب می توان به شهروندان در این محله خدمات ارائه داد.
 
شهردار اهواز با بیان اینکه محیط شهرداری به فضایی برای کار و تلاش تبدیل شده است، ادامه داد: در هفته آینده مرکز IT که فضایی برای آموزشی و اوقات فراغت کودکان و بزرگسالان است، افتتاح می شود.

کتانباف وعده داد: همچنین پارک بانوان از دیگر طرحهایی است که به زودی کلنگزنی می شود.
 
به گزارش مهر، پل کیانشهر در شمال غربی اهواز در بزرگراه شهید مدرس حد فاصل قرارگاه پدافند هوایی جمهوری اسلامی و میدان میوه و تره بار واقع شده است.

عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح کیانشهر با هدف توسعه شهری، تسهیل در عبور و مرور در بزرگراه با حداکثر ایمنی و کاهش خطرات ناشی از تقاطع های ایجاد شده در طول مسیر ساخته شده است.

  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد