سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات

 

هاشمی آخرین لحظات زمان ثبت نام وارد وزارت کشور شد
 
اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت نام در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری وارد ستاد انتخابات شد.به گزارش خبرنگار مهر مستقر در ستاد انتخابات کشور ، اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری وارد وزارت کشور شد.این برای چهارمین بار است که هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت می کند. دو بار اول آن در سالهای 1368 و 1372 بوده است که هاشمی با پیروزی در انتخابات به عنوان رئیس جمهور ایران انتخاب شد. سومین حضور هاشمی رفسنجانی به انتخابات سال 1384 مربوط می شود که در آن هاشمی در دور اول انتخابات به عنوان نفر اول برگزیده شد اما به دلیل عدم کسب اکثریت قاطع آراء، انتخابات به دور دوم کشیده شد که در آن محمود احمدی نژاد با کسب 17 میلیون رای در برابر 10 میلیون رای هاشمی رفسنجانی وی را شکست داد.
 
 
 
احمدی نژاد دست در دست مشایی وارد وزارت کشور شد
 
رئیس جمهور با همراهی اسفندیار رحیم مشایی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت ، این در حالی بود که حضور آنان با حضور آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل این ستاد حاضر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد در آخرین دقایق مهلت ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت نام داوطلبان بازدید کرد.احمدی نژاد در حالی وارد ستاد انتخابات کشور شد که دست در دست مشایی داشت و عزت الله انتظامی بازیگر سینما انها را همراهی می کرد .همزمان با ورود رئیس جمهور به ستاد انتخابات کشور هاشمی رفسنجانی نیز از درب دیگری وارد ستاد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد