سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار آب و هوای خوزستان

 

باران و خاک در راه خوزستان
اجتماعی  13:38:41 1392/02/21

922-15914-5 کد خبر

 

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان با اعلام این‌که میزان بارندگی پنجشنبه گذشته در ایذه و دهدز به ترتیب 9.2و 9.6 میلی‌متر بوده است، گفت: برای امروز و فردا، وقوع گرد و غبار در مناطق جنوبی و غربی استان پیش‌بینی می‌شود.

 علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان‌ـ اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده تقویت خطوط ناپایدار از امروز به همراه زبانه کم‌فشار سطح زمین است. بر همین اساس انتظار ابرناکی و بارش‌های پراکنده و خفیف پیش‌بینی می‌شود.

 وی افزود: امروز و فردا در نواحی جنوبی و غربی استان گرد و غبار و از دوشنبه هفته جاری بارندگی در ارتفاعات استان پیش‌بینی می‌شود.

 غلام‌پور ادامه داد: در 24 ساعت آینده مناطق شمالی و شمال غربی استان صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد، مناطق مرکزی و غربی استان صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد قابل ملاحظه، ارتفاعات شرقی و جنوب شرقی، صاف تا قسمتی ابری و اواخر وقت همراه با افزایش ابروگاهی وزش باد و مناطق ساحلی و جنوبی استان صاف تا قسمتی ابری در برخی ساعات همراه با غبار و مه رقیق و وزش باد خواهد بود.

 وی گفت: بیشینه دمای امروز اهواز 38 و کمینه دمای فردا 25 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد