سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتخابات در خوزستان

 

چه خبر از رد صلاحیت های شورای شهر؟ ویژه

بعد از پایان ثبت نام‌ها و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، تعدادی از نامزدهای انتخابات شوراها که بنا به گزارش مراجع چهارگانه رد صلاحیت شدند تلاش‌های گسترده‌ای برای تایید صلاحیت‌ خود آغاز کردند. 

اختصاصی شوشان : بعد از پایان ثبت نام‌ها و آغاز بررسی صلاحیت‌ها، تعدادی از نامزدهای انتخابات شوراها که بنا به گزارش مراجع چهارگانه رد صلاحیت شدند تلاش‌های گسترده‌ای برای تایید صلاحیت‌ خود آغاز کردند. در برخی شهرها به ویژه شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، شوشتر، دزفول و اندیمشک تعدادی از نامزدهای انتخابات شوراهای شهر رد صلاحیت شدند.

اکثر افراد رد صلاحیت شده به دلیل سوء شهرت و همچنین گزارش مراجع چهارگانه رد صلاحیت شدند. با این حال برخی از مرتبطین با تخلفات شورای شهر سوم که به دلیل داشتن پرونده‌های قضایی و همچنین سوء شهرت از شوراهای شهر کنار گذاشته شدند جزو رد صلاحیت‌شدگان این دوره از انتخاب هستند که برای تایید صلاحیت خود فشارهای گسترده‌ای را به نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی وارد کرده تا زمینه گرفتن تایید صلاحیت خود از هیئت نظارت استان فراهم شود. برخی از این افراد وانمود کرده‌اند که حاضر هستند با گرفتن تایید صلاحیت از انتخابات کنار بکشند.

 

حال و هوای انتخابات شورا در خوزستان

گزارش های میدانی از وضعیت تبلیغات انتخاباتی شوراها در شهرهای مختلف استان، از افزایش روزافزون تبلیغات خانه به خانه نامزدهای انتخاباتی حکایت دارد. 

اختصاصی شوشان : گزارش های میدانی از وضعیت تبلیغات انتخاباتی شوراها در شهرهای مختلف استان، از افزایش روزافزون تبلیغات خانه به خانه نامزدهای انتخاباتی حکایت دارد. در اکثر شهرهای استان ائتلاف‌های مختلفی شکل گرفته که برخی از این ائتلاف‌ها مورد حمایت نمایندگان آن شهرها در مجلس قرار دارند.

با این حال این روزها بر حجم نامه های ارجاعات اعضای فعلی شوراهای برخی شهرها به شهرداران برای حل مشکلات مردم افزوده شده به طوری که برخی شهرداران اکثر ساعات روز را به پاسخگویی به افراد معرفی شده از سوی اعضای فعلی شورا سپری می‌کنند.

چهارشنبه ، 18 اردیبهشت 1392 ، 12:39

چهارشنبه ، 18 اردیبهشت 1392 ، 12:37
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد