سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

 

 

 

 

باقری‌نیا در گفتگو با فارس:
امیدواریم رای فدراسیون عادلانه باشد/ به اندازه سر سوزن تخلف نکرده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان گفت: حتی به اندازه یک سر سوزن تخلفی در خصوص تبانی با یک تیم انجام نداده‌ایم.

خبرگزاری فارس: امیدواریم رای فدراسیون عادلانه باشد/ به اندازه سر سوزن تخلف نکرده‌ایم

جید باقری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: اینکه باید در مقابل چه تیمی بازی کرده و به چه شیوه‌ای تمرین کنیم در بلاتکلیفی به سر می‌بریم و نمی‌دانیم اصلا چه کار باید کرد.

وی بیان کرد: ما اکنون روزانه و به طور مستمر در حال تمرین کردن هستیم اما هنوز هیچ خبری از فدراسیون به ما اعلام نشده است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی خوزستان افزود: به ما اطلاع داده‌اند که تا آخر این هفته رای کمیته انضباطی صادر خواهد شد اما فکر کنم روز شنبه هفته آینده رای خود را اعلام کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم در این خصوص تصمیم درستی گرفته شود و آن چه که عادلانه است اعلام کنند.

باقری نیا ادامه داد: آقایان می‌گویند که برای تحقیق بیشتر بر روی پرونده به زمان بیشتری نیاز است پس باید مطمئن شوند و سپس رای خود را صادر کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال تخلفات به وجود آمده مبنی بر تبانی بین تیم‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور و کشف این تخلفات که بسیاری از تیم‌ها شامل آن می‌شوند کمیته انضباطی کشور در حال تحقیق و بررسی بر روی این پرونده بوده و قرار است در چند روز آینده رای خود را اعلام کند. 

 

 

 

مدیر عامل باشگاه نفت آبادان:
فدراسیون به خواست 16 مدیر عامل لیگ برتر احترام بگذارد

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: 16 مدیر عامل لیگ برتری در نامه‌ای از فدراسیون فوتبال خواسته‌اند که لیگ در سال آینده با 18 تیم برگزار شود و مسئولان فدراسیون باید به خواست باشگاه‌ها احترام بگذارند.

خبرگزاری فارس: فدراسیون به خواست 16 مدیر عامل لیگ برتر احترام بگذارد

اصر گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان، از دعوتش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال خبر داد و اظهار داشت: به دلیل مصاحبه‌ای که با خبرگزاری فارس انجام شد کمیته انضباطی برای ادای توضیحات مرا فرا خواند.

وی ادامه داد: در نامه کمیته انضباطی به باشگاه صنعت نفت، روز یکشنبه 22 اردیبهشت ماه سال جاری برای حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تعیین شده است.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان تصریح کرد: فدراسیون باید به خواست 16 باشگاه لیگ برتری احترام بگذارد و سال آینده را با 18 تیم برگزار کند.

وی در خصوص اعلام دبیر فدراسیون فوتبال مبنی بر 16 تیم بودن لیگ در سال آینده عنوان کرد: این مصوبه از قبل بوده و جلسه جدیدی برای این موضوع برگزار نشده و این مسئله هنوز قطعی نیست.

گودرزی در پایان خاطرنشان کرد: این خواسته 16 باشگاه لیگ برتری است که این لیگ با 18 تیم برگزار شود و نباید با چنین تصمیمی سرمایه‌های زیادی را سوزاند. 

 

 

 

 

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان:
بازی مقابل نفت برای ما حکم صعود به آسیاست / دست پر از تهران باز می‌گردیم 
 

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازی مقابل نفت بسیار حساس بوده چرا که حکم صعود ما به جام باشگاه های آسیا را دارد لذا تمام بازیکنان تیم مصمم هستند که با دست پر از تهران برگردند.

خبرگزاری فارس: بازی مقابل نفت برای ما حکم صعود به آسیاست / دست پر از تهران باز می‌گردیم

سماعیل شریفات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: قطعا اگر فولاد آسیایی شود از جهات گوناگون به سود تیم بوده و موجب می‌شود که تیم بهتری بسته شود.

وی بیان کرد: تیم ما جوان است و همین امر باعث شد که ما در بسیاری از بازی‌ها نتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: ما حتی می‌توانستیم در بازی مقابل استقلال پیروز میدان باشیم اما با بی‌دقتی هر چه تمام موقعیت‌های خود را یکی پس از دیگری از دست دادیم.

وی افزود: نفت یکی از تیم‌های خوب لیگ است و قطعا برای پیروزی وارد میدان شده و جلوی ما دست و پا بسته نخواهد بود.

بازیکن شماره هشت سرخ پوشان اهوازی بیان کرد: با توجه به تذکرات کادر فنی نسبت به حریف شناخت خوبی پیدا و در تمرینات بر روی نقاط ضعف و قوت آن ها خوب کار کرده‌ایم.

وی ادامه داد: آماده انجام یک بازی خوب و تماشاگرپسند هستیم و تمام تلاش خود را می‌کنیم که با پیروزی در این دیدار دل هواداران را شاد کنیم.

شریفات در پایان گفت: برای فصل آینده با فولاد قرارداد دارم و در این تیم ماندگار هستم.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار بین دو تیم نفت تهران و فولاد خوزستان از هفته سی و چهارم لیگ برتر فوتبال کشور روز جمعه(19 اردیبهشت ماه) به میزبانی نفت تهران برگزار می‌شود.   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد