سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز ایران

با رای مجلس سرانجام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی انتخاب شد تا گمانه ها برای برکناری مرتضوی که بعد از مشایی یکی از پر چالش تریم گزینه ها در ماههای گذشته بود مطرح شود.

از آنجایی که دولت برای ماندگاری رییس سازمان تامین اجتماعی در کابینه هزینه های فراوان پرداخت کرد این برکناری احتمالی به معنای خانه نشینی قاضی مرتضوی نیست.

در جدیدترین اجبار به دست آمده احتمال می رود که ایشان به جای ملک زاده صدرات سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری را بر عهده بگیرد.

هرچند که این روزها مرتضوی در دادگاه به علت ماجرای کهریزک مورد بازپرسی و تفهیم اتهام قرار دارد و به طوری که روح الامینی پدر یکی از جان باختگان کهریزک درباره صحبت های مرتضوی در دادگاه گفته بود که حتی مرغ پخته شده نیز به حرف های مرتضوی می خندد. 

 به همین خاطر شنیده می شود برای خروج مرتضوی از کابوس هایی که هر روز برای او تکرار می شود متقاعد شده است به حوزه دیگری از دولت وارد شود تا حساسیت ها درباره او کمتر شود.

با این حال عباسی وزیر تعاون، کار و ر فاه‌اجتماعی که طی دو روز گذشته از مجلس رای اعتماد گرفت اعلام کرد که مرتضوی بر سرپرستی سازمان تأمین اجتماعی باقی می‌ماند.

از آنجایی که بهارستانی ها شنیده اند که نقشه دولت برای کمرنگ کردن فشارها بر سعید مرتضوی انتصاب او در سازمان میراث فرهنگی کشور است یک عضو فراکسیون گردشگری مجلس، از طرح تبدیل سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به وزارتخانه خبر داد. این طرح که به امضای ۱۱۷ نفر از نمایندگان رسیده هفته آینده تقدیم هیات رئیسه مجلس می‌شود.

شنیده های دیگر ما حاکی از آن است که سازمان میراث فرهنگی بار دیگر به زیر مجموعه وزارنت فرهنگ و ارشاد باز خواهد گکشت. موضوعی که نگرانی بسیاری افراد را به دنبال داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد