سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز شهرستان ها

 

بر اثر بارندگی‌های اخیر
کشاورزی رامهرمز 7 میلیارد تومان خسارت دید

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز از خسارت 7 میلیارد تومانی به بخش کشاورزی این شهرستان به دلیل بارندگی‌های اخیر خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشاورزی رامهرمز  7 میلیارد تومان خسارت دید

تورج نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: به‌دنبال بارندگی‌های اخیر در سطح شهرستان رامهرمز که بیش از 30 میلیمتر بود متاسفانه خسارات سنگینی به بخش کشاورزی این شهرستان وارد شده است.

وی افزود: به 6 هزار و 500 هکتار از مزارع گندم این شهرستان معادل 30 درصد خسارت، به 100 هکتار مزارع هندوانه 30 درصد و به 75 هکتار از مزارع خربزه شهرستان نیز 25 درصد خسارت وارد شده است.

مدیر جهاد کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: به باقلای خشک معادل 40 درصد و به 500 تن علوفه دامی نیز معادل 100 درصد خسارت وارد شده است.وی ادامه داد: به انهار و سراب‌های سنتی کشاورزی نیز بر اثر وقوع سیل معادل 100 درصد خسارت وارد آمده است.نوروزی در پایان گفت: میزان خسارات وارد شده به بخش کشاورزی شهرستان جمعاً بالغ بر 7 میلیارد تومان است.

 

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر:
نتایج بررسی‌های مراجع چهارگانه محرمانه است

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر گفت: نتایج بررسی‌های مراجع چهارگانه به صورت محرمانه به فرمانداری ابلاغ و هیچ‌کس از آن اطلاعی پیدا نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: نتایج بررسی‌های مراجع چهارگانه محرمانه است

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: کار استعلام داوطلبان چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در خرمشهر توسط مراجع چهارگانه به پایان رسیده و نتیجه بررسی‌ها به فرمانداری شهرستان اعلام شده است.

وی افزود: پس از آن نیز نتیجه استعلام‌ها برای بررسی و تایید صلاحیت داوطلبان به هیئت نظارت بر انتخابات رفته که به مدت هشت روز این هیئت به بررسی موارد لازم برای تایید صلاحیت‌ها می‌پردازد.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر ادامه داد: در روز 28 اردیبهشت‌ماه سال جاری نتیجه نهایی تایید و یا رد صلاحیت داوطلبان به صورت کتبی به آنها اعلام می‌شود.

حیایی‌اهوازی تصریح کرد: پس از اعلام نهایی افراد رد صلاحیت شده به مدت چهار روز فرصت دارند که شکایت خود را به هیئت نظارت استان تقدیم تا نسبت به بررسی آن اقدام شود.

وی اضافه کرد: هیئت نظارت استان نیز به مدت 10 روز به بررسی اعتراضات پرداخته و نظر نهایی را در خصوص تایید و یا رد صلاحیت‌ها اعلام می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات خرمشهر خاطرنشان‌ کرد: در روز 12 خرداد نیز نتیجه نهایی تایید صلاحیت‌ها و لیست افرادی که برای حضور در شورای شهر و روستاها صلاحیت دارند منتشر می‌شود.

اهوازی افزود: تا پیش از انتشار رسمی اسامی همه مراحل از جمله بررسی‌های مراجع چهارگانه به صورت محرمانه انجام می‌شود.

وی در خصوص اخبار مبنی بر فشار برخی افراد رد صلاحیت شده برای گرفتن تایید صلاحیت نیز اظهار کرد: این مسائل حواشی و شایعاتی است که ایجاد می‌شود، چرا که همه مراحل استعلام و بررسی صلاحیت‌ها به صورت محرمانه انجام شده و خود داوطلبان نیز تا زمان اعلام کتبی به آنها از وضعیت تایید و یا رد صلاحیت خود اطلاعی نخواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد