سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

با حضور پیشکسوتان فوتبال آبادان
علل سقوط تیم صنعت نفت آبادان بررسی شد

با حضور پیشکسوتان فوتبال آبادان، جلسه دوم بررسی علل سقوط تیم صنعت نفت آبادان به رقابت‌های لیگ دسته اول مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس: علل سقوط تیم صنعت نفت آبادان بررسی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نشست هم‌اندیشی بررسی علل سقوط صنعت نفت آبادان با حضور پیشکسوتان مربیان و ورزشی نویسان شهر آبادان برگزار شد.

این جلسه به همت کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در محل سالن آموزش مجموعه ورزشی دهداری آبادان برگزار شد و حدود دو ساعت به طول انجامید.

موی سپیدان فوتبال آبادان در این نشت عوامل دیگری را مورد بررسی قرار دادند و قرار شد این جلسات در هفته آینده و احتمالاً هفته‌های بعد استمرار داشته باشد تا نتیجه گیری لازم صورت پذیرد.

ناصری رئیس سابق هیئت فوتبال آبادان طی سخنانی نظرات کارشناسانه خود را برای حاضرین تشریح کرد و ضعف مدیریت و عدم برنامه ریزی صحیح برای این تیم را از عوامل سقوط صنعت نفت دانست.

در ادامه نصرالله بم‌زاده، عضو هیئت رئیسه و رئیس کانون پیشکسوتان فوتبال آبادان در این خصوص اظهار نظر کرد.

حسن دشتی از مربیان با سابقه فوتبال آبادان و عضو سابق کمیته فنی تیم فوتبال نفت آبادان، پس از مشخص شدن امضای وی در به خدمت‌گیری چند تن از بازیکنان حاضر تیم صنعت نفت، در جایگاه حاضر شد و توضیحاتی را ایراد کرد.

در پایان مصوب شد این جلسه در روز دوشنبه هفته آینده پیگیری شود و مستندات و برنامه‌های بیشتری برای بررسی عوامل سقوط صنعت نفت ارائه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد