سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار آب و هوای خوزستان

 

مدیر کل هواشناسی خوزستان خبر داد
آبادان با 33.8 و دهدز با 12.2 درجه گرمترین و خنکترین شهرهای خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان از آغاز بارش‌های مجدد باران و تگرگ در سراسر خوزستان خبر داد و گفت: در حال حاضر آبادان با 33.8 و دهدز با 12.2 درجه گرمترین و خنکترین شهرهای خوزستان هستند.

خبرگزاری فارس: آبادان با 33.8 و دهدز با 12.2 درجه گرمترین و خنکترین شهرهای خوزستان

مسعود دهملایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: بررسی خروجی مدل‌های هواشناسی در سطح زمین و سطوح فوقانی جو و داده‌های ایستگاه‌های جو بالا نشان‌دهنده تقویت ناپایداری وضعیت هوا در نتیجه باعث بارش باران، رعد و برق، وزش باد و احتمال تگرگ در بخش‌هایی از شمال و شرق استان است.

وی خاطر نشان کرد: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیر‌ها طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در مناطق شمالی و شرقی خوزستان وجود دارد.

دهملایی خاطر نشان کرد: با تداوم سامانه بسته و بریده لایه میانی جو تا اواسط هفته جاری و هماهنگی آن با زبانه کم فشار تضعیف شده سطح زمین انتظار وقوع باران و تگرگ وجود دارد.

وی افزود: مناطق شمالی استان و ارتفاعات نیمه شمالی در ساعات آینده نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان خاطر نشان کرد: مناطق مرکزی و غربی در ساعات آینده قسمتی تا نیمه ابری بعضا با افزایش ابر همراه با رگبار پراکنده، احتمال رعد و برق و وزش باد نیز وجود دارد.

دهملایی افزود: مناطق ارتفاعات نیمه شرقی و جنوب شرقی نیز نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی شده است و مناطق ساحلی و جنوبی استان نیز شرایط جوی نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار، رعد و برق و وزش باد قابل محاظه پیش‌بینی شده است.

مدیر کل هواشناسی خوزستان افزود: وضعیت هوا، نیمه ابری تا ابری با احتمال رگبار و رعد و برق، جهت باد جنوب شرقی تا شمال شرقی، سرعت باد، 15 تا 25 کیلومتر در ساعت و ماکزیمم سرعت باد، 35 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آبادان با 33.8 و دهدز با 12.2 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط گزارش شده‌اند و حداکثر دمای اهواز به 31.2 و حداقل به 22.1 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد