سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستان مسجد سلیمان

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خبرداد :
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تبدیل منطقه ی زیلایی مسجدسلیمان به منطقه ی ویژه ی اقتصادی در آینده ی نزدیک خبر داد .

به گزارش خوزنیوز ، مهندس حمید بورد با اعلام این مطلب افزود : اجرای پروژه های متعدد مناطق نفتخیز به همراه طرح پتروشیمی نوید بخش توسعه در این منطقه است .

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به پروژه های در حال اجرا در منطقه ی زیلایی گفت : احداث کارخانه ی گاز و گاز مایع ( NGL 1700 ) ، کارخانه بهره برداری و نمک زدایی ، مجتمع تفکیک و تقویت فشار نفت به همراه احداث مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان از جمله پروژه هایی است که می تواند زیلایی را به یک منطقه ی ویژه ی اقتصادی مبدل سازد .

وی با اعلام آمادگی در خصوص شرکت متبوعش جهت تأمین خوراک مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان گفت : مناطق نفتخیز جنوب آماده است خوراک این مجتمع را از میادین و مخازن کارون ، لالی ، زیلایی و سایر مناطق در دسترس با کیفیت مناسب تولید و تأمین نماید .

وی همچنین از نوسازی تمامی تأسیسات نفتی حوزه ی عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز  مسجدسلیمان خبرداد و گفت : با توجه به عمر بالای 100سال این تأسیسات امکان بهره برداری از این  تأسیسات دیگر وجود نداشت .

مهندس بورد افزود : با تلاش کارشناسان و متخصصان مناطق نفتخیز جنوب و با بهره گیری از توانایی و دانش متخصصان ایرانی ، تمامی تأسیسات واقع در حوزه ی عملیاتی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نوسازی شده اند .

لازم به ذکر است منطقه زیلایی در منتهی الیه مرز جغرافیایی شهرستان مسجدسلیمان و شهرستان لالی واقع شده است .

شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز یکی از شرکتهای تابعه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب است که براساس برنامه تکلیفی و صیانتی ابلاغی بطور متوسط روزانه 145 هزار بشکه نفت خام تولید می نماید .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد