سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

مدیرعامل باشگاه فولاد:
با فرکی به توافق رسیده‌ایم/افشین را نگه می‌داریم
ورزشی  16:3:23 1392/02/12

922-10981-5 کد خبر

RSS :: پرینت

 

مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان با بیان این‌که ما برنده دیدار با استقلال هستیم، گفت: بازی با استقلال مانند سایر دیدارهای‌مان است و فرقی برایمان نمی‌کند.

 سیف‌الله دهکردی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهارکرد: از دید ما مصاف با همه تیم‌های لیگ سخت است و کادر فنی ما برای هر دیدار برنامه خاص خود را دارد.

وی ادامه‌داد: ما هم مانند استقلال تیم خوب و باتجربه‌ای هستیم و مطمئن باشید روز بازی شاهد یک دیدار زیبا خواهید بود که با پیروزی ما همراه خواهد شد.مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در ادامه با بیان‌ این‌که این کادر فنی برای فصل آینده نیز حفظ خواهد شد، گفت: حتی با فرکی صحبت‌های مقدماتی را انجام داده‌ایم و به توافق نیز رسیده‌ایم؛ مطمئن باشید رضایت کاملی از فرکی داریم و تاکنون نیز کار بزرگی برای ما انجام داده است.

 وی ادامه‌داد: از نظر فرکی ما در دور برگشت باید دو، سه امتیاز بیشتر می‌گرفتیم ولی متاسفانه یکسری بدبیاری در بازی‌ با نفت‌آبادان و داماش آوردیم در حالی که می‌توانستیم امتیازات بیشتری از این دو بازی کسب کنیم.

 دهکردی اضافه‌کرد: به هر حال ما یک برنامه چند ساله داریم و حس می‌کنیم روز به روز در حال بهتر شدن هستیم؛ به خصوص این‌که در بخش پایه کارهای خوبی انجام داده‌ایم و اگر به تیم‌‌های پایه توجه کنید خواهید دید در لیگ‌های کشور جزو سه تیم صدرنشین هستیم.

 وی ادامه‌داد: امیدوارم تمام تیم‌ها مانند فولاد در رده‌های پایه بیشتر کار کنند. اگر بخواهیم در فوتبال تحول ایجاد کنیم باید سعی کرد به فوتبال پایه بیشتر توجه کرده و باشگاه‌ها باید در این زمینه بودجه‌ای را در نظر بگیرند و سعی کنند مربیان شایسته‌ای را در این بخش به کار برده و مطمئن باشند بعد از چهار، پنج سال نتیجه آن را خواهند دید.مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان درخصوص وضعیت آرش افشین برای حضور در تیم فرانسوی "لیل"، بیان‌کرد: کادر فنی تیم لیل فرانسه عوض شده است به همین دلیل فکر می‌کنم افشین با کمی تاخیر به اروپا برود. در هر صورت مطمئن باشید افشین بازیکن بزرگ و آینده‌داری خواهد شد.

 وی افزود: دوست داریم بازیکنان‌مان پیشرفت و در لیگ‌های اروپایی بازی کنند تا افتخاری برای خوزستان و کشورمان باشند ولی در حال حاضر قصد داریم افشین را نگه داریم و در صورتی که روزی بخواهیم او را به تیمی بدهیم، به صورت قرضی این کار را انجام خواهیم داد.


 

عذرخواهی رییس کمیته پاورلیفتینگ ایران از مهیانبودن شرایط برای حضور بانوان در مسابقات آسیایی
ورزشی  22:30:13 1392/02/12
922-11281-5 کد خبر
 

رییس کمیته پاورلیفتینگ ایران از فراهم نبودن شرایط برای حضور بانوان در مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ به میزبانی ایران، عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، در آیین افتتاحیه رقابت های  قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا به میزبانی خوزستان که امروز (دوازدهم اردیبهشت ماه) در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد، فرشید سلطانی اظهار کرد: از تمام دست اندرکاران چه آن هایی که به صورت جزیی و چه آن هایی که در سطح کلان ورزش و همچنین شرکت ملی حفاری که برای برگزاری این مسابقات تلاش کردند، تشکر می کنم.وی ادامه داد: از تمام ورزشکاران خانم در سطح آسیا به دلیل عدم حضورشان در این مسابقات که به میزبانی ایران برگزار می شود، عذرخواهی می کنم و امیدوارم صدای من از این نقطه به گوش بانوان تمام دنیا و کشورهای آسیایی برسد.

نایب رییس کمیته پاورلیفتینگ کنفدراسیون آسیا عنوان کرد: منظور کمیته پاورلیفتینگ فدراسیون جمهوری اسلامی ایران از عدم حضور بانوان در این مسابقات، بی احترامی به حقوق بانوان نبوده است. هدف ما رشد و توسعه پاورلیفتینگ به ویژه در غرب آسیا است.همچنین در این مراسم گلپایگانی (مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران) گفت: در این دوره از مسابقات کشورهای ژاپن، عراق، عمان، تاجیکستان، چین تایپه، امارات، فیلیپین و ایران شرکت می کنند و من از این که در اهواز و شرکت ملی حفاری ایران میزبان میهمانان خارجی هستیم، خوشحال می باشم. وی ضمن قدردانی از تمام دست اندرکاران این مسابقات اظهارکرد: آرزوی موفقیت و سربلندی برای تمام تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده را دارم.

 

یوشیدا :آمادگی اهواز برای مسابقات پاورلیفتینگ عالی است

 

یوشیدا که بعدازظهر پنجشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات پاور لیفنتیگ قهرمانی آسیا در اهواز سخن می گفت اظهارداشت : این سی امین دوره این مسابقات در آسیااست که به میزبانی اهواز انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد : این رقابتها ازفردا شروع می شود ومن امیدوارم تماشاگران از رقابت ورزشکاران این رشته لذت ببرند .

به گزارش خبرنگار ایرنا در آغاز این آیین مدیرکل ورزش وجوانان خوزستان با قدردانی از مساعدتهای شرکت ملی حفاری و مناطق نفتخیز جنوب در برگزاری این رقابتها گزارشی ازنحوه این رقابتها ارایه داد ،وگفت : این برای اولین بار است مسابقات پاورلیفتنگ قهرمانی آسیا در ایران و آنهم دراهواز برگزار می شود.

حمیدرضا گرشاسبی افزود : دراین مسابقات که مدت سه روز ادامه خواهد داشت 180ورزشکار ازکشورهای فیلیپین ،تاجیکستان ، چین تایپه ، عمان ، زاپن ،امارات ،عراق و دو تیم ازایران شرکت دارند ودر رده هاس سنی نوجوانان ،جوانان ،بزرگسالان وپیشکسوتان با هم به رقابت می پردازند.

وی اظهارداشت : تدارک چنین مسابقاتی دراهواز ازچهارماه قبل با سفر رییس کنفدراسیون پاورلیفتینگ آسیا دیده شد وخوشحال هستیم که امروز شاهد برگزاری این مسابقات هستیم .
درهمین مراسم حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران وفرشید سلطانی نایب رییس کفندراسیون پاورلیفتینگ آسیا سخنانی ایراد کردند واظهارامیدواری کردند که ورزشکاران با خاطره ای خوش اهواز وایران راترک کنند

 


























 

مسابقه فوتبال امید فولاد خوزستان وسپاهان اصفهان به فردا موکول شد

اهواز- مسابقه تیمهای فوتبال امید فولاد خوزستان وسپاهان اصفهان درچارچوب لیگ برتر باشگاه های ایران از هفته بیستم بعلت بارندگی وآبگرفتگی زمین به فردا موکول شد.

 به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان موکول شدن این مسابقه به فردا با دیدار داورمسابقه اززمین بازی صورت گرفت .
درحال حاضر تیم فوتبال امید سپاهان با 40 وفولاد خوزستان با 39 درمکانهای اول و دوم این رقابتها قراردارند.
 
 
 

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان 3 بر 1 پیام شادگان را شکست داد

دزفول-دیدار تیم های فوتبال نفت مسجدسلیمان و پیام شادگان از سری مسابقات سوپر لیگ امید استان خوزستان با نتیجه 3 بر 1 به سود تیم مسجد سلیمان خاتمه یافت.

 

به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار عصر پنجشنبه و در شرایط نامساعد جوی در ورزشگاه شهید مجدیان دزفول برگزار شد.

گل های تیم نفت مسجدسلیمان را ایوب ایرانی نژاد در دقیقه 19 ، نوید مددی دقیقه 60 و صادق صادقی در دقیقه 90 به ثمر رساندند.

تک گل تیم پیام شادگان توسط فیض جنامی در دقیقه 80 بازی به ثمر رسید.

تنها اخراجی این دیدار مهدی خنافره در دقیقه 88 بازی از تیم پیام شادگان بود.

ˈپور رجبˈ مسئول برگزاری مسابقات امید استان خوزستان گفت: این دیدار ها به صورت بک حذفی برگزار می شود.

وی افزود:تیم نفت مسجد سلیمان برای صعود به لیگ دسته سه کشور باید با برنده دیدار دو تیم استقلال صنعت خوزستان و پارسیان شوشتر ، که روز جمعه در همین ورزشگاه برگزار می شود بازی کند.648/

 

 

هفته بیست وهشتم لیگ برتر فوتبال خوزستان آغاز شد

اهواز- هفته بیست وهشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های خوزستان با هفت بازی شروع ، بطوری که در این بازیها 22 بار توپ از خط دروازه ها گذشت .

 

به گزارش خبرنگار ایزنا به نقل از روابط عمومی هیات فوتبال در بازیهای امروز که درشهرهای مختلف برگزار شد این نتایج بدست آمد.

استقلال ملاثانی سه استقلال مسجدسلیمان دو

نفتون مسجدسلیمان دو شاهین ماهشهر یک

یادآوران شلمچه صفر سپاهان ایذه صفر

پرسپولیس ویس یک جنوب سوسنگرد یک

فرهنگ رامهرمز پنج شاهین هندیجان صفر

استقلال حمیدیه صفر شیبان باوی سه

استقلال شوشتر سه انزان ایذه یک

ضمنا بازی تیمهای استقلال رامهرمز و میلاد دزفول فردا برگزار خواهد شد.

 

 
درحال حاضر تیم فوتبال استقلال ملاثانی با 57 امتیاز در صدر جدول قراردارد وتیم فرهنگ رامهرمز با یک امتیاز کمتر در مکان دوم است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد