سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرداری اهواز

 

معاون شهردار ابراز امیدواری کرد؛
تاثیر شورای شهر جدید در جذب سرمایه‌گذار


اجتماعی  11:13:45 1392/02/12

922-9614-5 کد خبر
 

معاون مشارکت‌های اقتصادی شهرداری اهواز گفت: با انعقاد سه تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خصوصی در سال 92، امیدواریم بتوانیم در سال "حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی" قراردادهای بیشتری در جهت جذب سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

 عبدالحمید حق‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: در شهر اهواز و استان خوزستان ضعف موجود در جذب سرمایه‌گذار باتوجه به سابقه‌ای است که در این شهر وجود دارد که موجب سلب اعتماد سرمایه‌گذاران شده است.

 وی افزود: سرمایه‌گذاری بحث متقابلی است که با ایجاد فرصت برای سرمایه‌گذاری پیش می‌آید. در شهر اهواز برخی فرصت‌ها همچون هتل پنج ستاره و هایپر مارکت می‌تواند موارد مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار باشد.

 حق‌بین گفت: اعتماد سرمایه‌گذار به دستگاه‌های خوزستان و داشتن نگاه درستی به این استان می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار حائز اهمیت باشد که متاسفانه در سال‌های اخیر این موارد جذب منفی سرمایه‌گذار را در پی داشته است.

 معاون مشارکت‌های اقتصادی شهرداری اهواز تصریح کرد: سرمایه‌گذاران همه جوانب کار را در نظر می‌گیرند و منتظر بازگشت سرمایه خود هستند، لذا باید چنین شرایطی را برای آن‌ها در شهر به وجود آورد.

 وی با بیان این‌که داشتن شورای شهر مناسب و با ترکیب درست و شایسته می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار بسیار موثر باشد، تصریح کرد:‌ شورای شهر از مواردی است که می‌تواند در جذب مثبت و منفی سرمایه‌گذار موثر باشد  که امیدواریم در دوره جدید شورای شهر اهواز شاهد تاثیر این شورا در جذب مثبت سرمایه‌گذار به شهر باشیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد