سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

افشین به دیدار با استقلال می‌رسد
ورزشی  11:0:16 1392/02/12

 

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: مصدومیت افشین برطرف شده است و به دیدار با استقلال خواهد رسید. 

اکبر مرادی در حاشیه تمرین روز گذشته فولاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: آرش افشین در بازی با نفت آبادان از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و چند هفته تیم فولاد را در بازی‌ها همراهی نمی‌کرد. وی ادامه‌داد: اما خوشبختانه مصدومیت او اکنون برطرف شده و آماده بازی با استقلال است. او در دیدار دوستانه‌ای که چند روز پیش با تیم نفت آبادان داشتیم نیز به میدان رفت. 

پزشک تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: خوشبختانه با فعالیت‌های شبانه‌روزی کادر پزشکی تیم، هیچ مصدومی برای دیدار با استقلال نداریم و همه بازیکنان در اختیار کادر فنی قرار دارند. وی افزود: فقط امیدوارم در این چند روزی که تا بازی با استقلال باقی مانده است، بیماری گریبان‌گیر بازیکنان ما نشود و تمام نفرات را در اختیار داشته باشیم.

 به گزارش ایسنا، تیم فوتبال فولادخوزستان در هفته سی‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 روز یکشنبه (15 اردیبهشت‌ماه) در ورزشگاه تختی اهواز به دیدار استقلال تهران می‌رود.










































 

خوزستان در مکان ششم لیگ کانوپولو کشور ایستاد
ورزشی  16:22:23 1392/02/11
922-10181-5 کد خبر
 

تیم هیات قایقرانی خوزستان در پایان لیگ کانوپولوی کشور در مکان ششم جای گرفت.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، در هفته پایانی لیگ کانوپولوی ایران، تیم‌های هیات قایقرانی آستانه اشرفیه و پرسپولیس حضور نداشتند و تنها فولاد ماهان سپاهان اصفهان و هیات قایقرانی استان مرکزی به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان فولاد ماهان سپاهان با نتیجه 4 بر 3 بر هیات قایقرانی استان مرکزی غلبه کرد. مسابقات دیگر نیز با نتیجه 5 بر صفر به نفع تیم حاضر محاسبه شد.

در جدول رده‌بندی، باشگاه مقاومت بسیج با انجام 12 مسابقه، کسب 9 برد، یک باخت، 2 مساوی و 29 امتیاز به مقام قهرمانی رسید. همچنین فولاد ماهان سپاهان با انجام 12 مسابقه، کسب 8 برد، یک باخت، 3 مساوی و 27 امتیاز و باشگاه پرسپولیس با انجام 12 مسابقه، کسب 7 برد، 2 مساوی، 3 عدم حضور و 20 امتیاز به ترتیب مکان‌های دوم و سوم را به دست آوردند.

همچنین تیم‌های صدر سبحان بابلسر با 20 امتیاز و تفاضل گل 23+، هیات قایقرانی مرکزی با 14 امتیاز، هیات قایقرانی خوزستان با 7 امتیاز و هیات قایقرانی آستانه اشرفیه بدون امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفتند.

 

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان:
بسکتبال نفت آبادان بلاتکلیف است

سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان گفت: امیدوارم مسئولان تصمیم به تیمداری در بسکتبال را داشته باشند، اما هنوز تصمیمی در این باره گرفته نشده است.

خبرگزاری فارس: بسکتبال نفت آبادان بلاتکلیف است

عباس داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی فارس در آبادان، از بلاتکلیف بودن تیم بسکتبال نفت آبادان برای حضور در فصل آینده خبر داد اظهار کرد: هنوز جلسه‌ای مبنی بر اینکه قرار است سال آینده تیمی روانه مسابقات کنیم با نه برگزار نشده ولی امیدوارم که تکلیفمان زود‌تر مشخص شود.

وی ادامه داد: قصد داریم 4 ماه زود‌تر تمرینات را آغاز کنیم و تا قبل از جذب بازیکنان با تجربه بازیکنان بومی خود را آماده و مهیای حضور در مسابقات کنیم.سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: مشخص نیست که آیا سال آینده بودجه‌ای در اختیار باشگاه قرار خواهد گرفت تا تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان را تشکیل دهیم.داوری افزود: اگر 50 درصد تیم سال قبل بومی بود امسال مشکل خاصی برای بستن تیم نداشتیم، اما هم اکنون‌ باید بازیکنانی را جذب کرده و صاحب تجربه  و روانه مسابقات کنیم.

وی در خصوص به کارگیری سرمربی سال قبل برای فصل آینده به خبرنگار فارس ابراز داشت: اگر قرار شد که سرمربی تیم ما بومی باشد که حماد ثامری بهترین گزینه برای این کار است.سرپرست تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: باید منتظر ماند و دید که خواستگاه باشگاه در این خصوص چه خواهد بود.

 

 

تغییر زمان بازی‌های دو هفته پایانی لیگ برتر فوتبال
ورزشی  16:46:28 1392/02/11
922-10281-5 کد خبر
 

سازمان لیگ برتر فوتبال از تغییر زمان بازی‌های دو هفته پایانی لیگ خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه خوزستان و به نقل از سایت فدراسیون، تمام دیدارهای هفته سی‌وسوم و سی‌وچهارم لیگ برتر از ساعت 17:45 به ساعت 18 تغییر یافت.

هفته سی‌وسوم

یکشنبه 15/2/92

ذوب‌آهن- نفت آبادان؛ ساعت 18 در ورزشگاه ذوب‌آهن فولادشهر

آلومینیوم-تراکتورسازی؛ساعت 18 در ورزشگاه خلیج‌فارس بندرعباس

مس‌کرمان-استیل‌آذین گهر؛ ساعت 18 در ورزشگاه امام علی کرمان                                          

پیکان-فجرشهیدسپاسی؛ ساعت 18 در ورزشگاه پیکان‌شهر تهران

سایپا-نفت تهران؛ ساعت 18 در ورزشگاه انقلاب کرج

راه‌آهن-صبای قم؛ ساعت 18 در ورزشگاه اکباتان تهران

فولادخوزستان-استقلال؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز

 

هفته سی‌وچهارم

جمعه 20/2/92

فجرشهیدسپاسی-راه‌آهن؛ ساعت 18 در ورزشگاه دستغیب شیراز

صبای‌قم- مس‌کرمان؛ ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام قم

نفت‌آبادان-پیکان؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختی آبادان

استیل‌آذین‌گهر-سایپا؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختی دورود

نفت تهران-فولادخوزستان؛ ساعت 18 در ورزشگاه دستگردی تهران

ملوان-ذوب‌آهن؛ ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی

سپاهان-آلومینیوم؛ ساعت 18 در اصفهان

تراکتورسازی-پرسپولیس؛ ساعت 18 در وررزشگاه یادگار امام تبریز

استقلال-داماش؛ ساعت 18 در ورزشگاه آزادی تهران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد