سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

اجرای طرح امنیت اخلاقی هم‌زمان با 17 استان کشور در خوزستان

  

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: در اجرای طرح امنیت اخلاقی با همه افراد خاطی، مخلین امنیت، افراد شرور و اراذل و اوباش برخورد جدی می‌شود و در این جهت همه امکانات لازم در سطح استان به‌کار گرفته می‌شود.
 

سرهنگ رحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: طرح برقراری امنیت اخلاقی در استان همزمان با 17 استان دیگر کشور در حال اجرا است.
 

وی با بیان این‌که در این طرح پلیس‌های تخصصی و فرماندهای شهرستان‌ها آغاز به‌کار کردند، افزود: اجرای طرح امنیت اخلاقی در همه شهرهای استان به‌صورت هم‌زمان انجام می‌شود ولی در شهرهای بزرگ استان به صورت جدی‌تر و قوی‌تری است.
 

موسوی گفت: در اجرایی طرح امنیت اخلاقی پلیس‌های خانم با تبحر بسیار و درایت فعالیت می‌کنند و این طرح با آمادگی و تجهیزات کامل اجرایی شد.
 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان عنوان‌کرد: در طرح امنیت اخلاقی به دلیل برخورد با افراد شرور، اراذل و اوباش، مواد فروشان خرده‌فروش و عمده‌فروش، سارقین و کیف قاپان تذکر لسانی انجام نمی‌شود و برخوردها از نوع جدی و قهری خواهد بود؛ زمانی که رفتارها به خط قرمزهای نیروی انتظامی می‌رسد، برخوردها هم لسانی نخواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد