سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

اظهارات تأمل برانگیز سودانی در شهرستان حمیدیه 

آیا کسی شک دارد که اظهارات شاذ و تفرقه انگیز در استانی ولایی که همه برادرانه در کنار هم زندگی می کنند جز در مسیر خواست و اراده ی دشمنان ایران اسلامی است؟

 جلسه شورای اداری شهرستان حمیدیه روز دوشنبه 9 صبح در اردوگاه دهکده با حضور دکتر حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نماینده رئیس جمهور و برخی از شیوخ و معتمدین منطقه و عموم مردم برگزار شد.

  ناصر سودانی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در این جلسه در سخنانی پس از بیان پاره‌ای از مسائل و مشکلات مردم حمیدیه در اظهار نظری عجیب و تأمل برانگیز که کاملا غیر واقعی می نمود، ادعاهای غیر اثبات شده ای نمود که ظاهرا بیشتر با هدف طرح و القای موضوعاتی همچون تبعیض قومیتی بوده است.

 وی با ذکر مثالی عنوان کرد شاهد آن بوده که شخصی که در آزمون کتبی استخدامی نمره قبولی کسب کرده بود در مصاحبه خود به علت داشتن لهجه عربی رد شده است.

  این اظهارات کذب در حالی است که چندی پیش نیز وی در اظهار دیگری این اتهام را به مسئولان یکی ادارات استان وارد کرد که با بررسی های صورت گرفته نادرست بودن این ادعا مشخص شد.

 گفتنی است این نماینده مجلس شورای اسلامی که بخش عمده ای از آرای خود را با اظهار همراهی با نیروهای ارزشی و اصولگرای استان از جبهه های پایداری و متحد اصولگرایی گرفته، در ایام انتخابات مجلس نیز با استفاده از این گونه نطق ها سعی در جذب آرای مردم داشته است.

 البته به فرض محال که خبر وی در خصوص آن یک نفر ادعا شده صحیح باشد، موضوع قطعا ناشی از تخلف و خطای یک یا چند نفر است و ممکن است برای دیگر اقوام نیز رخ بدهد و نمی توان با مشاهده یک مورد تخلف، آن را به کل مجموعه تعمیم داد و در شهرهایی که حساسیت های قومیتی وجود دارد این مطالب را برای رسیدن به مقاصد خود عنوان کرد.

  از سوی دیگر در صورت صحت این ماجرا این نماینده می توانست و وظیفه داشت، این موضوع را از طریق راه های قانونی و رایزنی با مسئولان ذیربط پیگیری نماید، نه اینکه با عنوان کردن آن در جلسه ای عمومی علاوه بر تشویش اذهان عمومی، زمینه تبلیغات رسانه های معاند با نظام را هم فراهم کند.

 در پایان یادآوری می کنیم که مسلماً اگر جناب نماینده در طول مدت زیادی که در مجلس حضور داشته و دارد، به وظایف خود به درستی عمل می نمود امروز نیاز نبود که ضعف عملکرد خود را در ورای اظهارات جنجال برانگیز و بی اساس مخفی نماید و خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن بریزد.

 آیا کسی شک دارد که اظهارات شاذ و تفرقه انگیز در استانی ولایی که همه برادرانه در کنار هم زندگی می کنند جز در مسیر خواست و اراده ی دشمنان ایران اسلامی است؟

 شکی نیست عشایر و مردم غیور عرب که همگی شیعه و محب اهل بیت هستند همواره با همکاری و همدلی و همیاری با سایر هم استانی ها هم و غم خود را صرف ساختن خوزستان و ایرانی آبادتر می کنند تحت تاثیر سخنان احساسی و فرافکنی ها قرار نمی گیرند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد