سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

 

نصیرشلال: می‌خواهیم با فردی غیر از باقری کار کنیم/هنوز پاداشم را از اداره‌کل نگرفته‌ام
ورزشی  13:38:0 1392/02/10

922-8681-5 کد خبر
 

دارنده مدال نقره وزنه‌برداری المپیک لندن با گلایه از این‌که تاکنون هدیه المپیک خود را از اداره‌کل ورزش و جوانان استان دریافت نکرده‌‌ام، گفت: 8، 9 ماه از این موضوع می‌گذرد اما هنوز پاداشم را دریافت نکرده‌ام.

 نواب نصیرشلال در گفت‌‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: قرار بود که از طرف اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مبلغ 15 میلیون تومان را به عنوان هدیه دریافت کنم که تاکنون این مبلغ را دریافت نکرده‌ام و فقط قول آن را به من دادند.

 وی بیان‌کرد: هم‌چنین قرار بود یک خانه وزنه‌برداری به نام من در اهواز احداث شود که به این صورت نشد و به نظرم رسیدگی به این مورد، فراموش شده است. البته یک زمین از طرف استاندار و یک خودرو از طرف شهردار دریافت کردم ولی درکل انتظار داشتم که اداره‌کل ورزش و جوانان استان قولش را عملی کند.

 این ملی‌پوش خوزستانی در ادامه درباره وضعیت حضورش در تیم‌ملی عنوان‌کرد: اکنون باتوجه به شرایط تیم‌ملی، تصمیم تمام وزنه‌برداران این است که نمی‌توان با این وضعیت کار کرد و باید دید در ادامه چه می‌شود. به هر حال امیدوارم شرایط مهیا شود و بتوانیم برای استان و کشورمان افتخارآفرینی کنیم.

 وی هم‌چنین درباره درخواست پنج وزنه‌بردار المپیکی مبنی بر این‌که برای ادامه کار می‌خواهند با مربی‌ای غیر از کوروش‌ باقری کار کنند، به ایسنا گفت: خودم، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، سعید محمدپور و کیانوش رستمی در جلسه‌ای که چند روز پیش با حسین رضازاده داشتیم، بیان کردیم که دیگر باقری مربی‌مان نباشد و شرایطی فراهم شود که بتوانیم تمرین و فعالیت‌مان را بدون حاشیه، دغدغه و مشکلات فکری ادامه دهیم که متاسفانه از این جلسه‌ نتیجه‌ای حاصل نشد. البته در این جلسه رضازاده گفت اگر می‌خواهید از همین امروز می‌توانید در اردو شرکت کنید که قبول نکردیم.

 نصیرشلال بیان‌کرد: مهرماه مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم که فرصت زیادی تا آغاز این پیکارها نداریم ولی متاسفانه اکنون شرایط‌‌‌مان برای حضور در اردوهای تیم‌ملی فراهم نیست. البته خودم در اهواز تمریناتم را برای این‌که عقب نمانم، انجام می‌دهم.

 وی در پاسخ به این سوال که به نظرتان دور بودن از اردوهای تیم‌ملی از نظر عملکردی به شما آسیبی وارد نمی‌کند؟ اظهارکرد: این موضوع درست است ولی به هر حال برای تمرین یک ورزشکار و رسیدن آن به یک هدف، باید شرایط مهیا باشد ولی هنگامی که شرایط ما مهیا نیست، نمی‌توانیم این وضعیت را تحمل کنیم. امیدوارم هر چه زودتر با یک مربی‌ای به غیر از باقری‌ کار کنیم تا بتوانیم به شرایط ایده‌آل نزدیک‌تر شویم.

کدخبرنگار: 17028


 

زورآزمایی دو خوزستانی در مسابقات آسیایی پاورلیفتینگ
ورزشی  15:9:10 1392/02/10

922-8981-5 کد خبر

 

دو خوزستانی برای شرکت در مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا که به میزبانی خوزستان برگزار می‌شود، انتخاب شدند.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ علی رستمی در وزن 75 کیلوگرم و رضا باقرزاده در وزن 100 کیلوگرم به عضویت تیم‌ملی درآمدند. در این رقابت‌ها رضا باقرزاده به عنوان کاپیتان تیم‌ملی برگزیده شده است. مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ آسیا با شرکت 11 کشور از 11 تا 16 اردیبهشت‌ماه به میزبانی ایران در اهواز برگزار می‌شود.

 


داریوش یزدی: تعلل فدراسیون در رسیدگی به تبانی‌ها‌ شک برانگیز است
ورزشی  14:59:34 1392/02/10

922-8881-5 کد خبر

 

 داریوش یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهار‌کرد: تعلل در رسیدگی به این مسایل کمی شک برانگیز است و در این جا این موضوع مطرح می‌شود که آیا این نفرات، آدم‌هایی در فدراسیون دارند؟ یا خیر؟ به هر حال شکی نیست که تبانی‌ها نه تنها در سرنوشت ملی‌حفاری بلکه در سرنوشت دیگر تیم‌ها نیز دخیل بوده است.

 وی با بیان این‌که افرادی با بازیکنان تیمم صحبت کرده‌اند، گفت: قبل از یکی از دیدارهای‌مان، سه یا چهار بازیکنم که هیچ پیش زمینه‌ای از مصدومیت نداشتند، دچار مصدومیت می‌شوند و ما را در دیدارهای‌مان همراهی نمی‌کنند که این موضوع کمی مشکوک است.

 سرمربی تیم فوتبال ملی‌حفاری اهواز اضافه‌کرد: در فوتبال ما چیزهای خوب زیادی وجود دارد ولی بعضی از افراد که 10 درصد از فوتبال ما را تشکیل می‌دهند، باعث شدند که بدی‌ها در فوتبال بیشتر نمایان شود.

 وی افزود: اتفاقات لیگ یک مانند این مثال ملانصرالدین می‌ماند که "می‌گویند وسط زمین کجاست؟ گفت: همین جا است. گفتن ثابت کن. گفت: متر بیاورید!" واقعیت این است که ثابت‌کردن این‌که کسی تخلف می‌کند سخت است؛ شخص متخلف که نمی‌آید از خود امضا بر جای بگذارد.

 یزدی ادامه‌داد: مربی‌ای که درباره او صحبت می‌شود، چند تیم را به لیگ برتر آورده است ولی باید دید که این موضوع به دلیل دانش فنی او می‌باشد یا مسایل دیگری وجود دارد. مطمئن باشید این اتفاقات کار یک نفر نیست و یک گروه، این کارها را انجام می‌دهد.

 وی خاطرنشان‌کرد: امیدوارم مسوولان نام این آقایان را اعلام کنند و دوست دارم این کار را از خود اهواز شروع کنند چرا که در سالی که گذشت، خیلی‌ها مرا اذیت کردند.


سرمربی تیم فوتبال ملی‌حفاری اهواز گفت: نیازی به ورود دادستانی برای بحث تبانی نیست و آدم‌های بزرگی که در فدراسیون هستند می‌توانند به این مسایل رسیدگی کنند.

 


 

شرکت دو تنیسور جوان خوزستانی در مسابقات انتخابی تیم‌ملی
ورزشی  17:16:55 1392/02/10

922-9281-5 کد خبر
 

دو تنیسور خوزستانی برای عضویت ثابت در تیم‌ملی جوانان، در مرحله پایانی انتخابی تیم‌ملی با حریفان خود رقابت می‌کنند.

عبدالامیر بخشنده، دبیر هیات تنیس روی میز استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهارکرد: این رقابت‌ها از فردا (یازدهم اردیبهشت‌ماه) به مدت سه روز در تهران برگزار می‌شود که سروش امیری‌نیا و حامد باشت‌باوی از استان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

وی با بیان این‌که در مجموع 10 نفر در این انتخابی حضور دارند، ادامه‌داد: مرحله اول این مسابقات سال گذشته برگزار شد که امیری‌نیا با پنج امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و باشت‌باوی نیز با دو امتیاز در رده هفتم ایستاده است.

دبیر هیات تنیس روی میز خوزستان خاطرنشان‌کرد: اکنون تنیسورهای استان برای شرکت در این مرحله در آمادگی به سر می‌برند و شرایط بسیار خوبی دارند. بسیار امید دارم که این دو نفر به عضویت ثابت تیم‌ملی درآیند. در پایان این مسابقات، چهار تنیسور می‌توانند پیراهن تیم‌ملی را بر تن کنند.

وی در ادامه با بیان این‌که روی رده ‌سنی پایه استان به خوبی کار کرده‌ایم، گفت: پتانسیل استان در رده ‌سنی پایه بسیار خوب است و امیدوارم باتوجه به این‌که اکنون در حال کار کردن روی این رده ‌سنی هستیم، در آینده شاهد نتیجه آن باشیم.

 

به مناسبت روز زن دو همایش پیاده‌روی برگزار می‌شود
ورزشی  17:24:45 1392/02/10

922-9381-5 کد خبر

 

همایش پیاده‌روی بانوان به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در دو منطقه اهواز برگزار می‌شود.

حمید سالمی، رییس هیات ورزش‌های همگانی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه‌خوزستان ـ اظهار‌کرد: این همایش‌ها روز جمعه (سیزدهم اردیبهشت‌ماه) به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در منطقه‌های 4 و 5 اهواز برگزار می‌شود.

وی ادامه‌داد: در منطقه 4، این همایش از فلکه پردیس تا دانشگاه آزاد خواهد بود و در منطقه 5 از فرهنگسرای کوت عبدالله آغاز و تا مصلای کوت عبدالله ادامه خواهد داشت.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان اضافه‌کرد: هر دو همایش از ساعت هفت و 30 دقیقه صبح آغاز می‌شوند و در پایان نیز به قید قرعه به تعدادی از شرکت‌کنندگان جوایزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: برگزاری این همایش‌ها باعث شادابی و نشاط و همچنین سلامت بیشتر بانوان خواهد شد.

بختیار رحمانی با فولاد تمدید کرد
ورزشی  16:29:10 1392/02/10

 

بختیار رحمانی برای سه سال دیگر در فولاد حضور خواهد داشت.

 حسین ابن‌قاسم، سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان با تایید این خبر اظهارکرد: با ابزار تمایل و علاقه‌ای که رحمانی برای حضور در تیم فولاد از خود نشان می‌داد، مدیریت باشگاه تصمیم گرفت امروز (دهم اردیبهشت‌ماه) قرارداد سه ساله‌ای با این بازیکن به ثبت برساند.

 وی با بیان این‌که فرکی نیز در جریان تمدید قرارداد کاپیتان تیم می‌باشد، ادامه‌داد: رحمانی بازیکن تیم ما است و قراردادش تا پایان این فصل به اتمام می‌رسد به همین دلیل تصمیم گرفتیم با او تمدید قرارداد کنیم.

 سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره این مطلب که تمدید قرارداد و مذاکره با بازیکن پیش از پایان فصل، اقدام غیرحرفه‌ای می‌باشد به ایسنا گفت: بختیار بازیکن خودمان است و با او قرارداد داخلی به ثبت رسانده‌ایم و با آغاز زمان نقل و انتقالات، قرارداد او را در هیات فوتبال استان ثبت می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد