سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز مرکز استان (اهواز)

 

از قطار شهری اهواز چه خبر؟
اجتماعی  12:48:21 1392/01/29

921-19014-5 کد خبر
 

مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز گفت: تمرکز کار قطار شهری فعلا بر نازک‌کاری دو ایستگاه فرودگاه و دروازه است.

 

عباس هلاکویی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: هم اکنون از دو دستگاه‌ها حفار، یکی در نزدیکی ایستگاه دروازه‌ و دیگری از ایستگاه چهارشیر خارج شده و به سمت ایستگاه دروازه در حال حرکت است.

 وی افزود: در ایستگاه دروازه با تکمیل دسترسی در 2 طرف ایستگاه، تنها نازک‌کاری‌هایی از قبیل سنگ‌کاری و برق‌کاری باقی مانده است. در ایستگاه فرودگاه نیز دسترسیها از پارک هفت جام به زیرزمین است که به این منظور 150 متر باید خاک برداری شود. در سمت شرق ایستگاه نیز برای ایجاد دسترسی تنها ساخت پله لازم است که این نیز پس از تکمیل دسترسی غربی ایستگاه شروع خواهد شد.

 هلاکویی با بیان اینکه تمام تمرکز کار قطار شهری اهواز هم اکنون بر این 2 ایستگاه است و هیچ گونه پراکنده کاری دیگری انجام نمی‌شود، گفت: با تکمیل نازک کاری این 2 ایستگاه، خاک‌برداری ایستگاه میدان ساعت نیز شروع می‌شود. خاک‌برداری ایستگاه ساعت تا پیش از پایان سال تکمیل خواهد شد ولی دستگاه حفار پیش از این زمان به ایستگاه نخواهد رسید.

 مدیرعامل سازمان قطار شهری اهواز ادامه داد: ساخت ساختمان کنترل و ایستگاه کراس اوور مترو در پارک حجاب که نیمه کاره مانده است، پس از فراغت از کار 2 ایستگاه دروازه و فرودگاه انجام خواهد شد. در این ایستگاه اسکلت، کابل‌های مخابراتی و ایمنی، دوربین‌های مدار بسته و دیگر تجهیزات باید نصب شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد